درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Portal 2 در خدمت شما هستیم.

بازی Portal 2 عنوانی در سبک اول شخص معمایی-پلتفرمینگ و ادامه‌ای بر بازی Portal است که توسط کمپانی Valve توسعه یافته و در نوزدهم آپریل 2011 برای PC و همچنین کنسول‌های PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شد. بازی حدود 50 هزار سال پس از نسخه قبل و مدتی طولانی بعد از بازی Half-Life 2 رخ می‌داد. Chell با یک Personality Core با نام Wheatley آشنا شده و اقدام به فرار از آزمایشگاه Aperture می‌کرد. ولی به صورت اتفاقی دوباره GLaDOS را فعال کرده و مجبور به انجام تست‌های دیگری می‌شد. این بازی اینبار همچنین از یک بخش برای بازی به صورت Co-Op آفلاین و آنلاین بهره می‌برد. بعد از عرضه، Portal 2 نیز همانند نسخه پیشین به موفقیت بسیار زیادی رسید و از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌ای تاریخ یاد شد. موسیقی متن این بازی توسط Mike Morasky و Jonathan Coulton (سازندگان موسیقی‌های نسخه قبلی) و همچنین Larry Stephens و The National ساخته شده است.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 66 قطعه موسیقی از ساندترک رسمی بازی در قالب سه دیسک، با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم فایل: 500.16 مگابایت)

Portal 2 Soundtrack: Songs To Test By

آهنگسازان: Mike Morasky - Jonathan Coulton - The National - Larry Stephens

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Want You Gone

!Cara Mia Addio

Reconstructing More Science

((defun botsbuildbots () (botsbuildbots)

Ghost of Rattman

Bombs for Throwing at You

There She Is

You Are Not Part of the Control Group

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی‌ها (فصل دوم): آهنگ‌های درخواستی

منبع متن: pardisgame