شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر اعلام کرده است که در اکتبر امسال دومین مراسم DC FanDome را برگزار خواهد کرد که در آن می‌توانیم منتظر شنیدن اخبار و نمایش‌های تازه‌ای از دو بازی Gotham Knights و Suicide Squad: Kill The Justice League باشیم.

  • بازی Suicide Squad برای کنسول‌های نسل بعد رونمایی شد

هیچ‌کدام از بازی‌های Suicide Squad: Kill The Justice League و Gotham Knights به‌صورت مستقیم دنباله‌هایی برای مجموعه بازی‌های آرکام به حساب نمی‌آیند اما هر کدام از آن‌ها می‌توانند جذابیت‌های خود را داشته باشند و حتی شاید به طریقی با آن آثار ارتباط‌هایی هم پیدا کنند. بازی Suicide Squad توسط استودیو راک‌استدی، خالق مجموعه بازی بتمن آرکام، خلق شده است و از آن طرف بازی Gotham Knights در شهر گاتهام جریان دارد و با محوریت شخصیت‌ها و جهان آثار بتمن روایت می‌شود و همچنین سازنده‌ی آن شعبه‌ی مونترال برادران وارنر است که در گذشته یکی از نسخه‌های فرعی مجموعه بازی بتمن آرکام را ساخته بود.

بازی Gotham Knights

بازی Gotham Knights یا به فارسی «شوالیه‌های گاتهام» یگ بازی اکشن کوآپ است که توسط شعبه‌ی مونترال استودیو بازی‌سازی برادران وارنر ساخته شده است. بازیکنان نمی‌توانند در نقش بتمن به تجربه‌ی این بازی بپردازند اما دیگر شخصیت‌ها معروفی همچون، بت‌گرل، رد هود، نایت‌وینگ و رابین در بازی حضور خواهند داشت که پس از مرگ بتمن وظیفه‌ی حفاظت از شهر گاتهام را بر عهده گرفته‌اند. این اثر راه بازی‌های سری آرکام را ادامه می‌دهد اما به گفته‌ی سازندگان تأکید بیشتری روی سیستم‌های نقش‌آفرینی دارد.

بازی Suicide Squad

از آن سو، بازی Suicide Squad: Kill The Justice League اثر جدید و موردانتظار استودیو «راک‌استدی گیمز» است. بازی قبلی این استودیو «بتمن: شوالیه‌ی آرکام» (Batman: Arkham Knight) است که در سال ۲۰۱۵ به انتشار رسیده بود. هنوز جزئیات زیادی از این اثر نمی‌دانیم و گیم‌پلی آن را هم مشاهده نکرده‌ایم. به همان خاطر مشتاق هستیم که در مراسم DC FanDome در ماه‌ آتی اطلاعاتی تازه‌ای از آن به دست آوریم. با این حال، تا به امروز اعلام شده است که محیط بازی در جهان آزادی که بر اساس متروپولیس ساخته شده، جریان خواهد داشت. قابلیت بازی به‌صورت کوآپ و بازی به‌صورت تک‌نفره وجود خواهد داشت. شخصیت‌های اصلی و محوری این بازی هارلی کوئین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و پادشاه کوسه خواهند بود.

  • تریلر گیم‌پلی Gotham Knights

مراسم DC FanDome به‌صورت دقیق در روز شنبه و در تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ (۱۶ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار خواهد شد. البته، اگر به‌صورت کلی به آثار دی‌سی علاقه‌مند هستید، این رویداد بسیاری از دیگر آثار این شرکت در زمینه‌های مختلف را هم پوشش خواهد داد و طبیعتاً بخش زیادی از زمان آن به آثار دیگر اختصاص خواهد داشت. با این حال، برای دوستداران بازی‌های ویدیویی نمایش‌های جدید این دو بازی می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

منبع: Game Informer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی‌ شوالیه‌های گاتهام و Suicide Squad در رویداد دی‌سی نمایش داده می‌شوند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala