جدیدترین آپدیت بازی No Man’s Sky با نام Frontiers منتشر شده است. این هفدهمین آپدیت رایگان و بزرگی است که پس از عرضه‌ی بازی منتشر شده است. شما می‌توانید این آپدیت را روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و کامپیوترهای شخصی دانلود کنید. این آپدیت چیزهای جدید و البته متفاوتی را به بازی شبیه‌ساز فضایی اکتشاف‌ محور استودیوی Hello Games اضافه می‌کند.

بازیکنان می‌توانند هنگام کاوش در سیاره‌های مسکونی اطراف کهکشان، به شهرک‌هایی شبیه به Mos-Eisley در جنگ ستارگان که به‌صورت رویه‌ای و تصادفی در بازی ایجاد می‌شوند، برخورد کنند. هر کدام از این شهرک‌ها، دارای ساختمان‌های منحصر‌به‌فرد، چیدمان شهری خاص، اتمسفر و رنگ متفاوت و همچنین تزئینات داخلی و خارجی گوناگونی خواهند بود.

بازی NO Mans Sky

با این حال، نکته‌ی جالب و قابل‌توجه این است که این شهرک‌ها قرار است نقشی بزرگ‌تر از یک شهرک گردشگری فضایی را برای بازیکنان ایفا کنند. بازیکنان می‌توانند توافق کنند تا به ناظر و متصدی یک شهرک بدون سرپرست تبدیل شوند. در آنجاست که مسئولیت‌ چیزهای مهمی نظیر برنامه‌ریزی‌های شهر و مدیریت خزانه‌داری، سیاست‌گذاری و حل منازعات و حتی دفاع در برابر حملات دشمن در مواقع لزوم بر عهده شما قرار خواهد گرفت.

شهرک‌ها با تعداد کمی ساختمان و شهروند شروع به کار می‌کنند اما می‌توان با جمع‌آوری منابع موردنیاز برای ساخت بناهای جدید و جذب مهندسان و پیشگامان جدید آن‌ها را گسترش داد و به یک شهر شکوفا، شلوغ و متمدن تبدیل کرد. برای دستیابی به این امر، در بسته‌ی الحاقی Frontiers صدها قطعه و مواد اولیه و ضروری جدیدی از جمله چوب، سنگ و آلیاژ برای ساخت‌وساز معرفی شده است. همچنین رابط کاربری اصلاح‌شده‌ی ساخت‌وساز در بازی باعث شده تا قرار دادن، تعیین مقیاس، چرخش و رنگ‌آمیزی قطعات ساختمان آسان‌تر انجام شود.

بازی NO Mans Sky

هرچند محوریت اصلی آپدیت جدید بازی No Man’s Sky شهرک‌ها و پایگاه‌های جدید بازی بوده‌اند اما این تنها ویژگی‌ آن نیست. همچون تمامی آپدیت‌های قبلی تغییرات و بهبودهایی زیادی در زمینه‌های مختلف انجام شده است. برای مثال، سحابی‌های چند رنگ جدیدی برای کاوش در اعماق فضا اضافه شده است و همچنین “تقریباً” همه‌ی جلوه‌های بصری بازی – از جمله سلاح‌ها و انفجارها – بازبینی و بهبود یافته است. طبق معمول، بعضی از باگ‌ها و مشکلاتی که کاربران با آن مواجه شده بودند هم برطرف شده است.

بازی No Man’s Sky در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی در دسترس است. اگرچه در زمان عرضه این بازی نتوانسته بود بسیاری از وعده‌های خود را عملی کند اما سازندگان با پشتیبانی بسیار خوب از آن و ارائه‌ی آپدیت‌های رایگان بزرگ قدم محکمی برای بهبود بازی و تحقق وعده‌های خود انجام دادند و توانستند دوباره برخی از طرفداران را به‌سوی No Man’s Sky جذب کنند.

می‌توانید در ادامه تریلر آپدیت Frontiers بازی No Man’s Sky را ببینید.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته در آپدیت جدید No Man’s Sky هدایت یک شهرک فضایی را بر عهده بگیرید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala