این طور که به نظر می‌رسد، بازی ولورین فعلا در حد ایده است و استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز در حال حاضر تمام و کمال روی ساخت دنباله‌ی اسپایدرمن پلی‌استیشن ۴ تمرکز دارد. اینسامنیاک گیمز در توضیح روند ساخت بازی ولورین گفته که آن‌ها ایده‌های مختلفی برای ساخت بازی در دنیای مارول داشته‌اند که یکی از بهترین آن‌ها، ولورین بوده است. گفته شده که اینسامنیاک تصمیم می‌گیرد تا ایده‌ی بازی ولورین خود را برای مارول ارایه کند و آن‌ها هم این ایده را می‌پذیرند و ساخت پروژه آغاز می‌شود.

اگر می‌خواهید بدانید که چقدر در ابتدای مراحل ساخت بازی ولورین هستیم، می‌توانید نگاهی کوتاه به افراد کلیدی تیم سازنده‌ی بازی بی‌اندازید که تا همین چند ماه پیش سفت و سخت مشغول کار روی اسپایدرمن مایلز مورالس بوده‌اند. بازی ولورین توسط «برایان هورتون» و «کامرون کریستین» کارگردانی می‌شود که هر دو پیش از این وظیفه‌ی کارگردانی اسپایدرمن مایلز مورالس را برعهده داشته‌اند.

wolverine insomniac

اینسامنیاک گیمز کمی درباره‌ی بازی توضیح داده و گفته که بازی ولورین بسیار بزرگ خواهد بود و با پروژه‌ای در حد مایلز مورالس طرف نخواهیم بود. هم‌چنین این استودیو اضافه کرده است که طرفداران شخصیت ولورین می‌توانند انتظار داشته باشند تا مثل بازی‌های اسپایدرمن، بازی ولورین هم بالاترین سطح از توجه به جزییات و قابلیت‌ها و مشخصه‌های ولورین را در خود داشته باشد.

باز هم تاکید شده است که بازی در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد، اما اضافه شده است که می‌توانیم انتظار یک داستان احساسی و گیم‌پلی پیشرفته‌ای را داشته باشیم. همانطور که گفتیم، فعلا حتی خود اینسامنیاک گیمز هم نمی‌داند که دقیقا می‌خواهد با بازی ولورین چه کند و این رونمایی بیشتر یادآور رونمایی‌های مارول از فیلم‌ها و سریال‌هایش است: تنها چیزی که فعلا در اختیار داریم یک لوگو است.

بازی ولورین تاریخ انتشار مشخصی ندارد و فقط می‌دانیم که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ ساخته می‌شود.

تیزر کوتاهی برای اعلام این خبر ساخته و منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی ولورین به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala