همان‌طور که قبلاً اشاره کرده بودیم، نسخه‌ی بازسازی بازی آلن ویک قرار است در تاریخ ۱۳ مهر (۵ اکتبر) برای پلتفرم‌های گوناگونی از جمله پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شود. این بازی با قیمت ۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

با این وجود، علاوه بر تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی شاهد اولین تریلر این نسخه‌ی بازسازی‌شده هم بودیم و از برخی از تفاوت‌های گرافیکی این نسخه آگاه شدیم. همان‌طور که از نام اثر هم پیداست، این نسخه یک بازسازی کامل نیست و دوباره همه‌چیز از پایه ساخته نشده است. در عین حال، بهبودهای گرافیکی مختلفی هم اعمال شده است و در این نسخه بافت‌های بازی از رزولوشن بالاتری پشتیبانی خواهند کرد.

alan wake

شاید این بهبودها در میان‌پرده‌های بازی بیشتر نمایان باشد. همچنین اعلام شده است که نسخه‌ی بازسازی بازی آلن ویک از رزولوشن ۴K بهره خواهد برد. هر دو بسته‌ی الحاقی داستانی The Signal و The Writer هم به همراه بازی عرضه خواهند شد. همچنین فیلمی مستند درباره‌ی ساخت بازی به همراه آن عرضه خواهد شد که در آن سم لیک، نویسنده‌ی بازی، به خاطرات خود رجوع می‌کند و شرحی از آن‌ها را ارائه می‌دهد.

  • بازسازی آلن ویک رسما برای کنسول‌های نسل جدید و قدیم معرفی شد

طبق توضیحات اعلام شده، بازی روی کنسول پلی‌استیشن ۵ با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو دو حالت گرافیکی مختلف وجود دارد که یکی از آن‌ها امکان ارائه‌ی بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند و دیگری اجازه می‌دهد بازی را با رزولوشن ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید. همچنین دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌توانند در بازسازی آلن ویک از ویژگی‌های دسته‌ی این کنسول بهره ببرند.

می‌توانید در ادامه اولین تریلر بازسازی الن ویک و تصاویر منتشر شده از این نسخه‌ی جدید بازی را ببینید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازسازی آلن ویک مهر ماه عرضه خواهد شد؛ تریلر بازی را ببینید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala