باندای نامکو تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Dragon Ball Xenoverse 2 در اروپا و آمریکای شمالی را مشخص کرده است. با این حال که حدود یک سال از انتشار Dragon Ball Xenoverse 2 برروی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان می‌گذرد، قرار است که شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ این عنوان با محتویاتی ویژه و انحصاری […]

تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوئیچ غربی Dragon Ball Xenoverse 2 اعلام شد

باندای نامکو تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Dragon Ball Xenoverse 2 در اروپا و آمریکای شمالی را مشخص کرده است.

با این حال که حدود یک سال از انتشار Dragon Ball Xenoverse 2 برروی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان می‌گذرد، قرار است که شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ این عنوان با محتویاتی ویژه و انحصاری باشیم. این نسخه از بخش چندنفره‌ی جدیدی بهره می‌برد که تا شش بازیکن را پشتیبانی می‌کند. همچنین، می‌توانید طی رقابت‌هایتان با دیگران، از کنترل­‌های حرکتی جوی‌کان‌ها استفاده کنید و ضرباتی مانند Spirit Bomb و Kamehameha را به آن‌ها وارد نمایید.

Dragon Ball Xenoverse 2 در اُکتبر سال گذشته برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد و پس از آن، باندای نامکو تا به اینجای کار، با ارائه‌ی محتویات دانلودی مختلف، از آن پشتیبانی کرده است. جدیدترین محتوای دانلودی این بازی در ماه قبل انتشار یافت که دو شخصیت جدید با نام‌های Fused Zamasu و Super Saiyan Blue Vegito، ماموریت، Super Soul و لباس‌های تازه‌ای را با خود به همراه دارد.

طبق گفته‌ی باندای نامکو، نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Dragon Ball Xenoverse 2 در ۲۲ سپتامبر مصادف با ۳۱ شهریور در مناطق اروپا و آمریکای شمالی عرضه می‌گردد. اکنون باکس‌آرت این نسخه را مشاهده می‌کنید:

  

منبع متن: gamefa