البته که بازی Tiny Tina’s Wonderlands فقط مختص پلی‌استیشن یا حتی پلی‌استیشن ۵ نیست و روی تمام پلفترم‌ها اعم از ایکس‌باکس و کامپیوتر هم عرضه می‌شود. با این حال، بخش قابل توجهی از رویداد سونی به نمایش گیم‌پلی این بازی اختصاص داده شده بود.

  • بازی Tiny Tina’s Wonderlands معرفی شد؛ دنباله‌ی معنوی سری بوردرلندز

همانطور که از نام بازی پیداست، تمرکز Tiny Tina’s Wonderlands روی شخصیت «تاینی تینا» و دنیایی است که او خلق کرده. بازی‌کننده‌ها در نقش بازیکن‌های یک بازی نقش‌آفرینی رومیزی، وارد دنیایی می‌شوند که تحت سلطه‌ی تاینی تینا است. تینا در همه حال کنترل دنیا را به دست دارد و در نتیجه هیچ چیزی در بازی قابل پیش‌بینی نیست. ممکن است لحظه‌ای مشغول مبارزه با بیگانگان باشید و لحظه‌ی دیگر اسب‌های شاخدار به سمت‌تان سرازیر شوند.

Tiny Tinas Wonderlands

با توجه به اینکه بازی ملغمه‌ای از دنیاهای مختلف است و اساسا هیچ قانونی جز ذهن متلاشی تاینی تینا بر آن حکمفرما نیست، همه چیز در آن پیدا می‌شود؛ طوری که می‌توانید با شمشیر، با موشک‌انداز یا با جادو به حمله‌ی دشمنان بروید. گیم‌پلی بازی حدودا شبیه به همان سری بوردرلندز است؛ یعنی با یک اکشن اول شخص طرف هستیم که روی جمع‌آوری آیتم تمرکز دارد. با این حال، بعضا ممکن است به شکل شخصیت‌هایی بامزه روی نقشه‌ی بازی هم رفت و آمد کنید.

بازیکنان در Tiny Tina’s Wonderlands شخصیتی برای خود می‌سازند، کلاسی برای خود انتخاب می‌کنند و وارد دنیای نقش‌آفرینی عجیب بازی می‌شوند. می‌توان Tiny Tina’s Wonderlands را به صورت تک نفره یا چند نفره‌ی آنلاین تجربه کرد؛ طوری که امکان تجربه‌ی بخش داستانی به صورت کاملا آنلاین چهار نفره هم وجود دارد. دقیقا مثل تمام شماره‌های سری بوردرلندز.

می‌توانید در ادامه تریلر گیم‌پلی Tiny Tina’s Wonderlands را ببینید. بازی قرار است در روز ۲۵ مارس سال آینده‌ی میلادی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر عرضه شود.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تاریخ عرضه‌ی Tiny Tina’s Wonderlands اعلام شد؛ تریلر جدید بازی را ببینید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala