در پست ناشناسی در سایت Imgur تصاویر جدیدی از این اثر منتشر شده است. طبق انتظار، این پست مدت کوتاهی پس از انتشار حذف شد. عنوان پست نشان می‌دهد که تصاویر لو رفته مربوط به یک نسخه‌ی اولیه و آزمایشی از بازی Redfall است. در این تصاویر می‌توانید به‌طور برجسته چندین اسلحه، محیط و منوی Redfall را مشاهده کنید. علاوه بر این، چندین ابزار برنامه‌نویسی و تست و اشکال‌زدایی نیز در تصاویر دیده‌ می‌شوند.

  • بازی جدید سازندگان دیس‌آنرد به نام Redfall معرفی شد؛ اکشن چندنفره‌ی خون‌آشامی

باید این نکته را تأکید کرد که این تصاویر از بیلدهای اولیه بازی گرفته شده و صرفاً‌ برای تست بعضی از مکانیک‌های آن بوده است. به همین خاطر، نمی‌توانیم صرفاً با توجه به این تصاویر درباره‌ی گرافیک اثر نهایی اظهارنظر کنیم.

بر اساس تصاویر، به نظر می‌رسد که Redfall دارای سطوح مختلفی از سلاح‌ها، مهارت‌ها و مأموریت‌های مختلف برای بازیکنان خواهد بود که این ویژگی‌ها با سابقه‌ی استودیوی آرکین در بازی‌های قبلی کاملاً همخوانی دارد. این تصاویر همچنین تا حدودی نشان می‌دهد که این اثر هم دارای محیط‌های شهری و هم محیط‌های طبیعی است. جزئیات این پست نشان می‌دهد که بازیکنان قادر خواهند بود با انجام مأموریت‌ها و کشتن دشمنان، مبارزه با غول‌ آخرها و مواجهه با دشمنان مختلف خون‌آشام و انسانی، سطح تجربه و امتیازهایی (XP) را دریافت کنند.

در این پست منتشر شده، توضیح داده شده است که شش شخصیت برای انتخاب وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای توانایی‌های خاصی هستند. همچنین بازی دارای ساختاری جهان‌-آزاد خواهد بود و گیم‌پلی آن هم یادآور بعضی از ویژگی‌های بازی بردرلندز است.

پس از شایعه‌هایی که از ساخت یک بازی با محوریت‌ خون‌آشام‌‌ها توسط استودیو آرکین به گوش می‌خورد، در کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال از این بازی رونمایی شد. هرچند تریلر بازی فقط یک نمایش سینمایی بود و شاید با تصورات اولیه طرفداران همخوانی نداشت اما به هر حال این اثر جدید یکی از استودیوهای خوش‌نام این سال‌های اخیر صنعت است و همین موضوع آن را قابل‌توجه می‌سازد.

انتظار می‌رود که بازی Redfall در تابستان سال ۲۰۲۲ به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس و همین‌طور کامپیوترهای شخصی عرضه شود. دارندگان سرویس ایکس‌باکس گیم‌ پس هم می‌توانند بازی را در روز انتشار از طریق این سرویس دریافت کنند.

نظر شما درباره‌ی این تصاویر و رویکرد متفاوت استودیوی آرکین برای این اثر چیست؟ البته، همان‌طور که گفته شد این تصاویر از نسخه‌های پری ‌آلفا بازی گرفته شده است و هنوز بسیاری از افکت‌های گرافیکی روی آن‌ها اعمال نشده است. با این حال، این تصاویر تا حدی می‌توانند از سبک‌ و سیاق بازی اطلاعات بیشتری به ما بدهند.

شما می‌توانید تمامی این تصاویر را در پایین مشاهده کنید.

منبع: Windows Central

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اولین تصاویر Redfall به بیرون درز کردند؛ بازی چند نفره‌ی آنلاین جهان باز است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala