تریلر جدید بازی همچون نمایش‌های قبلی عجیب‌وغریب است و فضای خاص و ترسناکی را به تصویر می‌کشد. در این تریلر می‌بینیم که شخصیت اصلی توسط یک آنتاگونیست وحشتناک عذاب داده می‌شود.

این تریلر جزئیات و سرنخ‌های بیشتری را از داستان این بازی و موجودات وحشتناکی که با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد، ارائه می‌دهد. یکی از نکاتی که می‌توان از این تریلر متوجه شد، این است که ظاهراً چهره‌ی شخصیت اصلی در زمان مبارزه ناپدید می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی با دختری که در تخت بیمارستان است، ارتباطی دارد چراکه شخصیت شرور و منفی بازی از این موضوع برای طعنه زدن و سرزنش کردن شخصیت اصلی استفاده می‌کند. با این حال، برای فهمیدن رموز داستانی بازی باید تا انتشار آن صبر کنیم و سپس این تکه‌های عجیب را کنار هم قرار دهیم.

ghostwire tokyo

در قسمتی از توضیحات داستانی بازی گوست‌وایر: توکیو آمده است که  هانیا (Hannya) مِه فاجعه‌باری را بر توکیو روانه کرده است که باعث شده تا اکثر جمعیت شهر از بین روند. در نتیجه‌ی این کار، او گروهی به نام بی چهره را هدایت خواهد کرد که در واقع گروهی از فداییان وفادار خطرناک و تهدیدآمیز هستند که به اراده‌ی او هر کاری می‌کنند. جایی که روزی شهروندان عادی قدم می‌زدند اکنون ارتشی از موجوداتی ترسناک به نام The Visitors حضور دارند. استودیوی سازنده‌ی بازی اعلام کرده است که در داستان از افسانه‌ها، قصه‌های بومی و روایت‌های قدیمی ژاپنی الهام گرفته شده است.

بازی گوست‌وایر توکیو قرار است از برخی از ویژگی‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ استفاده کند. طبق گفته‌ی سازندگان، بازی از ویژگی گرافیکی رهگیری پرتو (ری تریسینگ) پشتیبانی خواهد کرد و همچنین از قابلیت‌های دسته‌ی پلی‌استیشن ۵ یعنی دوال‌سنس هم به‌ شکل بهینه‌ای استفاده شده است.

ghostwire tokyo

گوست وایر: توکیو جدیدترین بازی استودیوی تانگو گیم‌ورکس است که توسط خالق مجموعه بازی رزیدنت اویل یعنی شینجی میکامی هدایت می‌شود. این استودیو یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بتسدا است و این یعنی اکنون در جمع استودیوهای ایکس‌باکس قرار دارد. با این حال، قبل از خریده شدن بتسدا توسط مایکروسافت، آن‌ها قراردادی را با سونی تنظیم کردند که بازی گوست‌وایر توکیو به‌صورت انحصاری زمان‌دار کنسولی برای پلی‌استیشن ۵ عرضه شود.

بازی Ghostwire: Tokyo قرار است در بهار سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی منتشر شود.

منبع: Game Informer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تریلر جدید Ghostwire: Tokyo شخصیت‌های بازی را نشان می‌دهد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala