چرا وقایع Far Cry 5 در آمریکا شمالی اتفاق می افتد؟

نویسنده ارشد عنوان Far Cry 5 به‌تازگی در مورد تصمیم Ubisoft برای روایت جدیدترین قسمت سری شوتر جهان آزاد محبوب و پر فروش خود در آمریکای شمالی توضیح داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PlayStation Universe، درو هولمز در مصاحبه با وبسایت GamingBolt اعلام کرده که ایده روایت یک قسمت از سری Far Cry در خاک آمریکا از زمان نسخه سوم وجود داشته و در نهایت برای پیاده‌سازی این ایده منطقه مونتانا بخاطر چشم‌انداز پراکنده آن که القا‌کننده یک حس ناشناخته است انتخاب شده است.

"ما تعدادی ایده در مورد حال و هوای این قسمت از سری داشتیم. اما دن هِی (کارگردان بازی) از زمان تکمیل ساخت Far Cry 3 همیشه در مورد آوردن Far Cry به آمریکا صحبت می‌کرد. اولین مکانی که همه به صورت متفق‌القول خواهان بررسی آن شدند، مونتانا بود. فکر می‌کنم که در این مکان حس‌گیرایی از خطر، طبیعت وحشی، دور افتادگی و خشونت وجود دارد. کوهستان‌ها و آسمانی بزرگ این منطقه توجه شما را جلب خواهد کرد. محل‌های زیادی در این منطقه وجود دارد که ناشناخته به نظر می‌رسند، حتی اگر در حیات پشتی واقع باشند."

"بنابراین فکر می‌کنم به محض ورود تیم سازنده به این منطقه، آنها ملاقات با مردم را آغاز کردند و متوجه شدند که "مردم مونتانا به شدت متکی به خود هستند و نمی‌پذیرند که کسی به آنها امر و نهی کند." تنهایی و جدا بودن همواره جزئی از تاریخچه این ایالت به حساب می‌‌آمده و فکر می‌کنم که این بسیار در Far Cry جواب می‌دهد."

عنوان Far Cry 5 در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (برابر با ۸ اسفند ۱۳۹۶) برای PC ، Playstation 4 و Xbox one عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame