طبق این گزارش‌ بخش‌هایی نظیر حالت کمپین، Livery Editor، Scapes، GT Café و GT Auto همگی نیاز دارند تا شما اتصال آنلاین داشته باشید. شاید عجیب‌ترین موضوع این باشد که اتصال آنلاین در بخش کمپین تک‌نفره هم الزامی است.

البته بازی گرن توریسمو اسپورت که قسمت قبلی این مجموعه به حساب می‌آید هم شرایط مشابهی را داشت اما تفاوت این است که گرن توریسمو اسپورت همچون یک قسمت فرعی برای سری می‌ماند و محوریت و تمرکز اصلی آن روی بخش آنلاین و حتی مسابقات آنلاین گذاشته شده بود. این در حالی است که گرن توریسمو ۷ یک قسمت اصلی در این سری است.

با این شرایط به نظر می‌رسد که فقط بخش آرکید قابلیت بازی به‌صورت آفلاین را خواهد داشت. عدم امکان بازی کردن بخش کمپین تک‌نفره در حالت آفلاین می‌تواند برای بسیاری ناامیدکننده باشد. با این حال، به احتمال زیاد این موضوع به قرارداد پولیفونی دیجیتال و فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) ارتباط داشته باشد. به احتمال زیاد تنها راه آن‌ها برای ثبت اطلاعات کاربران برای مسابقات و بخش‌های آنلاین بازی و جلوگیری از امکان دستکاری‌های مختلف استفاده از سیوهای آنلاین بوده است، دقیقاً مانند کاری که در گرن توریسمو اسپورت انجام شده بود.

بازی گرن توریسمو 7

کازونوری یامائوچی، خالق مجموعه بازی گرن توریسمو، در گذشته بیان کرده بود که طرفداران می‌توانند مانند قسمت‌های اصلی قدیمی سری انتظار یک تجربه‌ی کامل مسابقه‌ای را از گرن توریسمو ۷ داشته باشند.‌

هفته‌ی گذشته سونی تأیید کرد که بازی گرن توریسمو ۷ در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ (۴ مارس ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

یامائوچی درباره‌ی این نسخه بیان کرد: « جی‌تی‌ ۷ اوج این سری است که پاسخگوی انتظارات طرفداران این مجموعه بازی در طول این سال‌ها خواهد بود و درعین حال عنوانی است که یک مأموریت دشوار را آغاز می‌کند که شامل گستره‌ی کامل فرهنگ اتومبیل‌ها از گذشته تاکنون در یک بازی ویدیویی است.»

او اشاره کرده است که بخش کمپین بازی به ریشه‌های کمپین گرن توریسمو بازگشته است و بازیکنان در آن قادر خواهند بود تا سفرهای منحصر‌به‌فردی را در بازی انجام دهند و تجربه‌های تأثیرگذاری را به دست آورند.

علاوه بر بازگشت بخش‌ محبوب کمپین، حالت‌های قدیمی و معروف این مجموعه از جمله Trial Mountain و High-Speed Ring بازگشته‌اند تا تجربه‌ی طرفداران از این قسمت کامل‌تر شود.

  • گرن توریسمو ۷ اسفند ماه روی PS4 و PS5 عرضه می‌شود؛ تریلر جدید بازی را ببینید

واکنش شما نسبت به الزامی بودن اتصال آنلاین برای تجربه‌ی اکثر بخش‌های بازی گرن توریسمو ۷ چیست؟

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی کردن بخش تک‌نفره‌ی گرن توریسمو ۷ نیازمند اتصال آنلاین است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala