با فراگیر شدن فناوری واقعیت مجازی و ورود شرکت سونی به این زمینه، عصر جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی پدید آمد. به بازی‌های واقعیت مجازی عرضه شده در سال های اخیر که می‌نگریم، مشاهده می‌کنیم که بخش بسیار زیادی از آن ها را، عناوین اول شخص تشکیل داد‌ه‌اند. استفاده از دید اول شخص در بازی‌های […]

عنوان سکوبازی دوبعدی The Lost Bear برای پلی‌استیشن وی‌آر معرفی شد

با فراگیر شدن فناوری واقعیت مجازی و ورود شرکت سونی به این زمینه، عصر جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی پدید آمد. به بازی‌های واقعیت مجازی عرضه شده در سال های اخیر که می‌نگریم، مشاهده می‌کنیم که بخش بسیار زیادی از آن ها را، عناوین اول شخص تشکیل داد‌ه‌اند. استفاده از دید اول شخص در بازی‌های واقعیت مجازی، باعث می‌شود تا بازی‌باز هر چه بیشتر درون دنیای آن غرق شده و همه چیز را طبیعی تر مشاهده کند. اما در این بین، عناوین متفاوتی نیز وجود دارند.

امروز، استودیوی Oddbug Studio و شرکت  Fabrik Games (سازنده و ناشر بازی Filthy Lucre) به عنوان توسعه دهنده و ناشر عنوان The Lost Bear، این بازی را برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر معرفی کردند. بازی The Lost Bear یک عنوان سکوبازی دو بعدی است، ایده جالبی دارد و به نظر می‌رسد تجربه آن با هدست پلی‌استیشن وی آر، بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

طبق اطلاعاتی که سازنده در اختیار ما قرار داده است، بازی‌باز در The Lost Bear خود را در یک دنیای دو بعدی طراحی شده به وسیله دست می‌‌یابد و باید Walnut را در سفر خود به خانه‌اش هدایت کند. دنیای عجیب و مرموزی در سر راه بازی‌باز قرار دارد که توسط یک «دزد اسباب‌بازی» به نام Snatcher فاسد شده است. در بازی از یک ترکیب منحصر به فرد بین محیط‌های واقعیت مجازی سه بعدی و سکوبازی دو بعدی استفاده شده است تا معماها را حل کنید، خرس عروسکی Walnut را از دست Snatcher نجات دهید و با پیدا کردن راه خانه، آن‌ها ایمن کنید.

به غیر از این‌ها، اطلاعات دیگری از بازی در دست نیست؛ به عنوان مثال، هنوز مشخص نشده که بازی چقدر قیمت دارد یا تاریخ انتشار آن، دقیقا چه زمانی است. اما نکته مهم‌ تر این جا است که سازندگان اعلام نکرده اند که بازی The Lost Bear برای هدست های واقعیت مجازی دیگر مانند آکیولس ریفت و اچ تی سی وایو منتشر خواهد شد یا فقط پای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر در میان است. قطعا انتشار بازی The Lost Bear برای پلی‌استیشن وی‌آر، بازی‌بازان این پلتفرم را خوشحال می‌کند زیرا آن‌ها فعلا عناوین خاص و زیادی برای بازی کردن در اختیار ندارند.

اگر صاحب یک هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر هستید، می‌توانید سراغ بازی‌هایی مانند VR Invaders – Complete Edition و Darknet بروید که در گیمفا اطلاعات کاملی از آن ها را خدمتتان ارایه کرده‌ایم. همچنین می‌توانید در یک تجربه هیجان انگیز، بازی DiRT Rally را با استفاده از هدست پلی‌استیشن وی‌آر بازی کرده و لذت ببرید.

منبع متن: gamefa