استودیو Remedy از مدت‌ها قبل به عرضه بازی‌های خود بر روی چند پلتفرم فکر می‌کرده

دو ماه قبل استدیو بازی‌سازی Remedy Entertainment (سازنده عناوین شناخته شده‌ای چون Max Payne ،Alan Wake و Quantum Break) همکاری خود با کمپانی 505 Games در ساخت یک پروژه جدید با اسم رمز P7 را رسانه‌ای کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از P7 ،Wccftech پس از مدت‌ها اولین پروژه Remedy است که برای چند پلتفرم بازی ساخته می‌شود. حال کارگردان ارشد این استدیو فنلاندی آقای سم لِیک در مصاحبه با وبسایت GameReactor طی رویداد GameLab به جزئیات بیشتری در مورد این تصمیم اشاره و اعلام کرده که آنها از مدت‌ها قبل به عرضه بازی‌های خود بر روی چند پلتفرم فکر می‌کردند.

"خوب، برای ما بعنوان یک استدیو مستقل طبیعی است که به عرضه بازی‌های خود بر روی پلتفرم‌های مختلف گیمینگ فکر کنیم. منظورم اینه که ما همکاری رضایت‌بخش و طولانی مدتی را با Microsoft داشتیم اما خلق عناوین انحصاری برای آنها به معنای خلق محتوای انحصاری برای پلتفرم‌های آنها است."

"حال ما این فرصت را داریم... بعنوان یک خالق، شما همیشه امید به این دارید که ساخته‌هایتان برای بیشترین طیف مخاطبان در دسترس باشد و رویکرد عرضه بازی‌ها بر روی چند پلتفرم به نوعی این خواسته را ممکن می‌کند."

"ما یک تیم برنامه‌نویسی درخشان در اختیار داریم، این روزها در استدیو Remedy سه کار را به صورت همزمان پیش می‌بریم. دو پروژه در دست ساخت داریم، یکی P7 است و دیگری نیز همکاری با ناشر ژاپنی Smilegate برای ساخت بخش داستانی عنوان CROSSFIRE 2 ، اما سومین مورد این است که به توانایی خود تکیه کنیم و بتوانیم هر دو این پروژه‌ها را به‌صورت همزمان به سرانجام برسانیم. در حال حاضر بر روی چند پلتفرمه کردن بازی‌های آینده خود خصوصا پلتفرم PlayStation (که مدت‌هاست تجربه‌ای بر روی آن نداشتیم) کار می‌کنیم."

سم لِیک در آخر در مورد همکاری با 505 Games نیز کمی توضیح داد و اعلام کرد که دیدگاه متفاوت این ناشر می‌تواند مفید باشد.

"فکر می‌کنم که فرصت کار با یک سرمایه‌گذار جدید (505 Games) به تجربه چیزهای جدید هم کمک می‌کند. منظورم اینه که آنها رویکرد متفاوتی دارند و در تجربه‌های جدید همیشه فرصت نوآوری بیشتر، رشد بیشتر و به دست آوردن دیدگاه‌های جدیدتر بهوجود می‌آید."

در حال حاضر جزئیاتی در مورد پروژه جدید Remedy در دست نیست.

منبع متن: pardisgame