عرضه عنوان NBA Playgrounds برروی کنسول نینتندو سوییچ، سر و صدای بسیاری به پا کرد. این بازی ورزشی آن قدر ها هم خوب نبود اما سرگرم کننده بودن آن باعث شد بسیاری از کاربران سوییچ، آن را خریداری کنند. این در حالی بود که بازی بخش آنلاین نداشت و بازی‌بازان تنها می‌توانستند با هوش مصنوعی یا […]

به‌روزرسانی جدید NBA Playgrounds امکان بازی آنلاین روی نینتندو سوییچ را فراهم می‌کند

عرضه عنوان NBA Playgrounds برروی کنسول نینتندو سوییچ، سر و صدای بسیاری به پا کرد. این بازی ورزشی آن قدر ها هم خوب نبود اما سرگرم کننده بودن آن باعث شد بسیاری از کاربران سوییچ، آن را خریداری کنند. این در حالی بود که بازی بخش آنلاین نداشت و بازی‌بازان تنها می‌توانستند با هوش مصنوعی یا به صورت آفلاین به رقابت بپردازند. استودیوی سازنده بازی NBA Playgrounds، استودیوی Saber Interactive پس از عرضه بازی ادعا کرده بود که به زودی بخش آنلاین بازی را راه اندازی خواهد کرد اما دو ماه از عرضه این عنوان گذشت و خبری از بخش آنلاین نشد.

همان طور که گفته شد، سازندگان وعده داده بودند که کارایی آنلاین NBA Playgrounds را به زودی به بازی اضافه کنند اما این اتفاق رخ نداد. حال، این امکان به وسیله سازندگان مهیا شده است؛ زمانی که تقریبا ۲ ماه از عرضه بازی روی نینتندو سوییچ می‌گذرد.

اما نکته جالب در این مورد، هدیه استودیوی سازنده است. بازی‌بازانی که پیش از عرضه به‌روزرسانی جدید، عنوان NBA Playgrounds را خریداری کرده بودند، یک نسخه از بازی Shaq Fu: A Legend Reborn را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. استودیوی Saber Interactive این کار را به عنوان عذر خواهی از بازی‌بازان و طرفداران انجام می‌دهد و عرضه دیرهنگام به‌روزرسانی بخش آنلاین را از ذهن آن‌ها بیرون ‌می‌کند. به‌روزرسانی ۱٫۱٫۳ بازی NBA Playgrounds هم‌اکنون برای دانلود موجود است و علاوه بر اضافه کردن قابلیت آنلاین به بازی، چند ویژگی دیگر را نیز با خود به همراه دارد.

قابلیت آنلاین این امکان را به بازی داده که جدول رده بندی و مود چالش داشته باشد. همه این ها در کنار بازی رده بندی (ranked play) ارایه می‌شود. علاوه بر این‌ها، به خاطر بازخورد بازی‌بازان، استودیوی Saber Interactive تغییراتی در سیستم شوتینگ بازی به وجود آورده است؛ این تغییرات شامل زمان بندی در پرتاب ها، اضافه شدن یک متراژ به بازی و توضیحات بیشتر درباره کارکرد مکانیک های بازی می‌شود. این به‌روزرسانی همچنین بازیکنان جدیدی را وارد بازی کرده است (۱۵ بازیکن) که شامل Isaiah Thomas و Dennis Rodman می‌شوند.

مشاهده این که این که سازندگان برای بهتر شدن بازی خود برروی یک پلتفرم خاص تلاش می‌کنند، بسیار خوب و لذت بخش است. نسخه نینتندو سوییچ بازی حال، کامل شده است و کاربران این کنسول ترکیبی می‌توانند یک نسخه رایگان از شماره جدید بازی Shaq Fu را نیز برای خود داشته باشند (هر چند شاید به این زودی‌ها این اتفاق رخ ندهد). عنوان NBA Playgrounds هم‌اکنون برای پلتفرم های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa