عنوان Crackdown 3 یکی از بازی‌های انحصاری امیدوار کننده شرکت مایکروسافت است که روند ساخت طولانی و آهسته‌ ای را تجربه کرده است. نمایش این بازی در نمایشگاه E3 2017 قطعا هیجان انگیز و زیبا بود و بازی‌بازان را برای تجربه آن مشتاق می‌کرد. اما تمام شدن E3 به این معنی نیست که دیگر خبری از Crackdown […]

در کامیک کان ۲۰۱۷ سن دیگو، اخبار هیجان انگیزی از Crackdown 3 منتشر می‌شود

عنوان Crackdown 3 یکی از بازی‌های انحصاری امیدوار کننده شرکت مایکروسافت است که روند ساخت طولانی و آهسته‌ ای را تجربه کرده است. نمایش این بازی در نمایشگاه E3 2017 قطعا هیجان انگیز و زیبا بود و بازی‌بازان را برای تجربه آن مشتاق می‌کرد. اما تمام شدن E3 به این معنی نیست که دیگر خبری از Crackdown 3 به گوشمان نرسد. این بار باید در کامیک کان ۲۰۱۷ سن دیگو منتظر این عنوان مورد انتظار باشیم.

به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت برنامه هایی برای کامیک کان ۲۰۱۷ سن دیگو دارد. به عنوان بخشی از برنامه های مایکروسافت در این مراسم، طراح اصلی داستان بازی، Dave Mongan، کارگردان هنری اصلی بازی، Dave Johnson و کارگردان طراحی بازی، Clint Bundrick در مورد روند و چگونگی ساخت بازی Crackdown 3، توضیحاتی را ارایه می‌دهند. علاوه بر این‌ها، به نظر می‌رسد خبرهای هیجان انگیزی از Crackdown 3 منتشر شود که بازی‌بازان و طرفداران را به وجد آورد.

این طور که گفته شده، پنل کامیک کان بازی که توسط Larry Hyrb میزبانی می‌شود، یک مهمان ویژه خواهد داشت و از همین الآن، حدس و گمان ها در این مورد آغاز شده است. ایونت بازی Crackdown 3 در ۲۲ جولای در کامیک کان ۲۰۱۷ سن دیگو بر پا خواهد شد و از ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح به وقت محلی خواهد بود. پس از اتمام این ایونت نیز، یک بخش سوال و جواب جمع و جور نیز برگزار می‌شود تا حضار بتوانند پرسش‌های خود را مطرح کنند.

عنوان Crackdown 3 در تاریخ ۷ نوامبر سال جاری میلادی برای کنسول های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان ایکس‌ منتشر خواهد شد.

در اخبار مربوط به این بازی انحصاری مایکروسافت می‌توان به معرفی یک شخصیت قابل بازی دیگر اشاره کرد. همچنین مدتی قبل شانون لوفتیس اعلام کرده بود که تخریب‌‌پذیری هنوز بخشی از حالت چندنفره‌ی Crackdown 3 است. علاوه بر همه این‌ها، شما می‌توانید نمایش جذاب بازی در کنفرانس شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 را از اینجا تماشا و دانلود نمایید.

منبع متن: gamefa