در حالی که در گذشته اعلام شده بود که بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در تاریخ (۲۲ اکتبر) منتشر شود، اکنون به‌صورت رسمی اعلام شده است که با تأخیری نزدیک به یک ماه تاریخ انتشار بازی به (۱۹ نوامبر) تغییر پیدا کرده است. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شود.

  • سیستم لازم برای اجرای بتلفیلد ۲۰۴۲ اعلام شد

پس از اعلام این خبر، اسکار گابریلسون (Oskar Gabrielson)، مدیر عمومی استودیو دایس، در بیانیه‌ی خود بیان کرده است: «ما تصمیم گرفته‌ایم که تاریخ عرضه‌ی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ را تغییر دهیم. اکنون این بازی قرار است در تاریخ ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۱ در سراسر جهان منتشر شود. توسعه‌ی نسل جدید بازی‌های بتلفیلد در حالی که با یک پاندمی جهانی روبه‌رو هستیم، چالش عظیم و غیرقابل‌تصوری را برای تیم توسعه‌‌دهنده‌ی بازی ایجاد کرد. با توجه به مقیاس و گستردگی بازی، ما امید داشتیم که شرایطی ایجاد شود که اعضای تیم بتوانند به استودیو بازگردند و در کنار هم تا عرضه‌ی بازی به‌صورت راحت‌تری به فعالیت خود و توسعه‌ی بازی ادامه دهند. با این حال، با ادامه داشتن شرایط فعلی ما برای تأمین امنیت اعضای تیم خود اجازه‌ی چنین کاری را نداریم و همچنان همه کارهای دشوار خود را از طریق خانه‌ها ادامه می‌دهند. ما احساس کردیم که برای ارائه و تحویل چشم‌اندازی که از بتلفیلد ۲۰۴۲ برای بازیکنان خود در نظر داریم، اهمیت دارد که زمان بیشتری را به توسعه‌ی بازی اختصاص دهیم.»

battlefield 2042

او در بخش دیگری از این بیانیه‌ نوشته است: «شور و هیجان شما برای این بازی برای ما بسیار الهام‌بخش بوده است. ما با اثری که در حال ساخت آن هستیم، باور داریم و از شما برای صبرتان برای تجربه‌ی بازی نهایی تشکر می‌کنیم. اطلاعات بیشتری از بتای آزاد بازی در اواخر این ماه (میلادی) منتشر خواهد شد.

بتلفیلد پورتال شماره‌های مختلف مجموعه را به بتلفیلد ۲۰۴۲ می‌آورد

هرچند این اتفاق ممکن است بعضی از طرفداران بتلفیلد را ناراحت کند اما به هر حال تفاوت زیادی هم ایجاد نشده است و همچنان این اثر قرار است در فصل شلوغ پاییز عرضه شود و دوستداران این بازی قادر خواهند بود تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ وارد جهان بتلفیلد ۲۰۴۲ شوند.

ماه گذشته اندرو ویلسون، مدیرعامل شرکت EA، بیان کرده بود که بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ یک پلتفرم آنلاین با پشتیبانی چندین ساله خواهد بود. به نظر می‌رسد که آن‌ها با تمرکز روی بخش آنلاین بازی و پشتیبانی از آن سعی دارند تا طی چند سال آینده از این بازی سود دریافت کنند. با توجه به اطلاعات اعلام‌شده از بخش بتلفیلد پورتال به نظر می‌رسد دستیابی به چنین هدفی چندان هم دور از ذهن نباشد و این اثر بتواند بسیاری از طرفداران بتلفیلد را به خود جذب کند.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بتلفیلد ۲۰۴۲ با یک ماه تأخیر عرضه خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala