طبق اعلام رسمی شرکت سگا و استودیوی Creative Assembly انتشار بازی توتال وار: وارهمر ۳ (Total War: Warhammer III) از اواخر سال ۲۰۲۱ به اوایل سال ۲۰۲۲ موکول شده است. البته، تاریخ دقیقی برای عرضه بیان نشده و فقط بازه‌ی زمانی انتشار آن مشخص شده است. این بازی قرار است از طریق استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوترهای شخصی منتشر شود.

  • ۱۴ بازی توتال وار از بدترین تا بهترین

راب بارتولومئو (Rob Bartholomew)، مدیر ارشد تولید، درباره‌ی تأخیر این بازی در پیامی کامل بیان کرده است: «با وجود اینکه سابقه و تجربه‌ی حدود یک دهه توسعه‌ی بازی سه‌گانه‌ی Total War: Warhammer را پشت سر خود داریم، اینکه می‌بینیم به این اندازه به عرضه‌ی اوج این سه‌گانه نزدیک شده‌ایم، احساسی سورئال دارد. در حالی که عجله و شتاب برای توسعه‌ی بازی و رساندن آن به پایان مرحله‌ی توسعه می‌تواند بسیار وسوسه‌انگیز باشد، اما ما تصمیم گرفته‌ایم تا زمان بیشتری را صرف توسعه‌ی این بازی کنیم و انتشار Total War: Warhammer III را از سال ۲۰۲۱ به اوایل ۲۰۲۲ عقب برانیم.»

بازی Total War: Warhammer III

راب بارتولومئو در ادامه‌ی پیام خود نوشته است: «انتظار برای عرضه‌ی بازی بسیار طولانی نخواهد بود و ما در این بین اطلاعات جدید زیادی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. تاریخ جدید، انتشار قوی‌تری را به همراه خواهد داشت و این بهترین قدم اول در دوران جدید بازی Total War: Warhammer را شکل خواهد داد. ما عرضه‌ی این بازی را پایان کار این سه‌گانه نمی‌دانیم. بلکه این شروعی برای انتشار محتوای بیشتر و پشتیبانی در سالیان آینده خواهد بود، در حالی که ما همچنان جهان فانتزی فوق‌العاده و عظیم خلق‌شده توسط گیمز ورکشاپ را به سری بازی توتال وار خواهیم آورد. از شکیبایی و پشتیبانی شما از تیم تشکر می‌کنم.»

  • وارهمر شناسی: همه‌ی آنچه باید درباره‌ی دنیای وارهمر بدانید

البته، اگر این تاریخ قطعی باشد، چندان هم طرفداران مجبور نیستند برای عرضه‌ی بازی صبر کنند و نهایتاً فقط چند ماه دیرتر امکان تجربه‌ی این اثر را خواهند داشت. علاوه بر، آن‌ها در نوشته‌ای در توییتر از یک گروه جدید از انسان‌ها با نام Grand Cathay رونمایی کردند.

سال ۲۰۲۲ و به‌خصوص نیمه‌ی اول آن در حال حاضر پر از بازی‌های مورد انتظار است، اکنون عقب افتادن تاریخ انتشار بازی Total War: Warhammer به سال ۲۰۲۲ باعث شده تا یک بازی مورد انتظار دیگر هم به فهرست آثار این سال اضافه شود.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته انتشار Total War: Warhammer III تا اوایل ۲۰۲۲ به عقب افتاد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala