دو ماه پیش بود که استودیوی رمدی اعلام همکاری با ناشر جدیدی به‌نام ۵۰۵ Games کرد. آن‌ها قرار است پروژه تازه‌ای با اسم رمز P7 را برای کنسول‌های نسل هشت و رایانه‌شخصی عرضه کنند. پروژه P7 پس از سالیان درازی نخستین عنوان رمدی است که می‌خواهد به‌صورت مولتی پلتفرم عرضه شود. حال در مصاحبه اخیری که سم لیک […]

سم لیک: رمدی سال‌هاست که به عرضه بازی‌ها برروی چند پلتفرم فکر می‌کند

دو ماه پیش بود که استودیوی رمدی اعلام همکاری با ناشر جدیدی به‌نام ۵۰۵ Games کرد. آن‌ها قرار است پروژه تازه‌ای با اسم رمز P7 را برای کنسول‌های نسل هشت و رایانه‌شخصی عرضه کنند.

پروژه P7 پس از سالیان درازی نخستین عنوان رمدی است که می‌خواهد به‌صورت مولتی پلتفرم عرضه شود. حال در مصاحبه اخیری که سم لیک داشته او درباره عرضه بازی‌ها برروی چندین پلتفرم صحبت کرد.

رمدی سال‌هاست که به عرضه بازی‌ها برروی چند پلتفرم مختلف فکر می‌کند. می‌دونید ما رابطه بسیار خوب و طولانی با مایکروسافت داشتیم اما ساخت بازی‌ برای مایکروسافت یعنی ساخت محتوا برای پلتفرم‌های آن شرکت.

به‌عنوان یک سازنده آرزوی ما این است که بازی‌مان توسط بیشترین مخاطب ممکن بازی شود و خب حالا با عرضه بازی جدیدمان برروی چندین پلتفرم این فرصت را داریم.

ما سه پروژه فعال در رمدی داریم. نخست P7 است و دیگری هم مشغول کار با یک ناشر کره‌ای به‌نام Smilegate بر سر بخش داستانی CROSSFIRE 2 هستیم. سومین پروژه فعال ما موتور شرکت یعنی Northlight است. این موتور برروی هردو پروژه ما فعال است. ما همچنین مشغول کار برروی Northlight هستیم تا برای پورت پلی استیشن بهینه شود.

در ادامه لیک از همکاری با یک ناشر جدید گفت:

به‌نظرم کار با یک ناشر جدید باعث می‌شود نکات جدیدی یاد بگیریم. ۵۰۵ Games نوع برخورد متفاوتی دارد و همواره جا برای ابتکار نیز هست.

آخرین بازی استودیوی رمدی با نام Quantum Break در اوایل سال گذشته برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌شخصی عرضه شد.

منبع متن: gamefa