با عرضه‌ی این آپدیت جدید، بازیکنان می‌توانند به‌صورت مستقیم هدفون‌های بلوتوثی، ایرباد، اسپیکر و دیگر دستگاه‌های صوتی خود را که خروجی بی‌سیم دارند، به کنسول سوییچ وصل کنند. با این حال، از آنجایی که کنسول سوییچ تعداد محدودیتی در تعداد اتصال بلوتوث دارد، بازیکنان فقط می‌توانند دو کنترلر بی‌سیم را هنگام استفاده از صدا از طریق بلوتوث متصل کنند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که جوی‌کان‌ها خود به‌عنوان دو کنترلر مجزا به حساب می‌آیند.

همچنین در زمانی که کنسول سوئیچ دارای ارتباطات بی‌سیم محلی فعال برای تجربه‌ی بازی‌های چندنفره به‌صورت محلی است، بازیکنان نمی‌توانند از اتصال بلوتوث برای هدست یا دیگر دستگاه‌های صوتی استفاده کنند. البته، اتصال به صدابَر (میکروفن) از طریق بلوتوث امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین طبیعی است که بسته به دستگاه صوتی بلوتوث که مورداستفاده‌ قرار می‌گیرد، ممکن است تأخیر در صدا وجود داشته باشد.

کنسول Nintendo Switch

آپدیت ۱۳.۰.۰ بازی همچنین گزینه‌ای را به نام Update Dock اضافه کرده است. این قابلیت به بازیکنان این امکان را می‌دهد که فریمور روی داک‌های جدید سوییچ (از جمله داک کنسول نینتندو سوییچ اولد که قرار است به‌زودی عرضه شود) را از طریق پورت لَن (LAN) به‌روزرسانی کنند.

بازیکنانی که تصمیم می‌گیرند از پورت LAN برای اتصال همراه با سیم استفاده کنند، همچنین می‌توانند در حین اینکه کنسول در حالت خواب (Sleep Mode) قرار دارد، اتصال به اینترنت را حفظ کنند و بتوانند دانلود بازی‌ها یا بسته‌های الحاقی خود را ادامه دهند.

هرچند این ویژگی‌ها بسیار بدیهی به نظر می‌رسد و از مدت‌ها پیش در کنسول‌های شرکت‌های سونی و مایکروسافت دیده می‌شد، با این حال این ویژگی‌ها تاکنون برای سوییچ در دسترس نبوده است و اکنون آپدیت جدید می‌تواند در چند زمینه‌ی متفاوت کار بازیکنان را راحت‌تر کند. البته، همان‌طور که ذکر شد، همچنان محدودیت‌هایی وجود دارد اما به هر حال همین که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث برای کنسول سوییچ اضافه شده است، خود جای خوشحالی دارد.

کنسول سوییچ همچنان به فروش فوق‌العاده‌ی خود در سراسر جهان از جمله ژاپن و آمریکا ادامه می‌دهد. در حالی که مدل جدید اولد کنسول سوییچ به‌زودی عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد باعث رشد بیشتر فروش کنسول شود، نینتندو مدتی پیش قیمت مدل استاندارد سوییچ را در اروپا کاهش داد تا نرخ آن با دیگر مناطق هماهنگ شود.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته آپدیت جدید سوییچ بالاخره امکان اتصال به هدست بلوتوثی را فراهم کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala