بر اساس گفته‌های او، شما بازی را با کلک شناور ساده‌ای آغاز خواهید کرد، با این حال بعد از آن می‌توانید یک قایق کوچک ماهیگیری درست کنید که از طریق آن‌ می‌توانید درون بازی برای اولین بار در آب‌های آزاد کاوش کنید.

  • ساخت بازی Skull & Bones لغو نشده است؛ سال آینده منتظر نمایش آن باشید

برای به دست آوردن اولین کشتی دزدان دریایی خود، بازیکنان باید منابع را جمع‌آوری کرده و مأموریت‌های مختلفی را برای افزایش شهرت شخصیت خود انجام دهند. گفته می‌شود که پیشرفت بازیکنان بر اساس میزان پول دریافتی از انجام کارها، حملات و حمل بار و غارت شهرک‌ها انجام خواهد شد.

بازی Skull and Bones

طبق این گزارش، Skull & Bones شامل ۵ سطح کشتی است که ظاهراً در اندازه‌های مختلف قرار گرفته‌اند و کشتی‌ها در یکی از سه دسته مختلف قرار می‌گیرند: برای انتقال محموله، نبرد و اکتشاف. با به دست آوردن طرح کلی ساخت این کشتی‌ها شما قادر خواهید بود آن‌ها را بخرید. با این حال، برای ساخت آن‌ها بازیکنان حتماً باید منابعی همچون چوب، فلز و فیبر را هم در اختیار داشته باشند. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای آن‌ها را ارتقا داد و چیزهای جدیدی به آن‌ها اضافه کرد. این در حالی است که المان‌های مختلفی مثل بادبان و سکان کشتی هم قابل سفارشی‌سازی خواهد بود.

وقایع بازی در اقیانوس هند رخ می‌دهد و شامل یک پناهگاه برای دزدان دریایی است که طبق الگوبرداری از ماداگاسکار ساخته شده است. ادعا شده است که بخش‌هایی از بازی که روی سطح زمین جریان خواهد داشت، در آن بازیکنان با NPC ها در مخفیگاه‌ها یا پناهگاه‌های امن ارتباط برقرار می‌کنند. ظاهراً بازی در این بخش‌ها به‌صورت سوم ‌شخص خواهد بود و خبری از مبارزه یا حتی پارکور هم در‌ آن نخواهد بود.

هرچند برخی از این اطلاعات جالب به نظر می‌آیند و به نظر می‌رسد بازی با تحولاتی در توسعه‌اش مواجه شده است اما به هر حال باید تا اخبار رسمی و مطمئن از سوی یوبی‌سافت صبر کنیم.

بازی Skull & Bones اولین بار در E3 سال ۲۰۱۷ و در جریان کنفرانس یوبی‌سافت معرفی شد. این بازی که توسط شعبه‌ی سنگاپور یوبی‌سافت ساخته خواهد شد با نمایش جذاب از مبارزه‌های دریایی که به نظر تکمیل‌شده‌ی مبارزات دریایی اساسینز کرید باشد، توجه‌هایی را به خود جلب کرده بود. در ابتدا قرار بود که بازی Skull & Bones در اواخر ۲۰۱۸ عرضه شود اما مشخص است که مسیر ساخت بازی با تحولات عظیمی روبه‌رو شده است و همچنان بعد از مدت زیادی خبر رسمی و تازه‌ای از آن منتشر نشده است.

  • عرضه‌ی بازی Skull & Bones دوباره عقب افتاد

در سپتامبر ۲۰۲۰ یوبی‌سافت در گفتگویی با سایت VGC بیان کرد که Skull & Bones مسیر تازه‌ای را در فرآیند توسعه‌ی خود پیدا کرده است و حتی کارگردان آن هم تغییر پیدا کرده است. الیزابت پلن، کارگردان جدید بازی، بیان کرده بود که اکنون آن‌ها چشم‌انداز و رؤیایی بالاتری برای این بازی در نظر گرفته‌اند. چندی پیش هم از طریق گزارش مالی جدید یوبی‌سافت متوجه شدیم که این بازی قرار است در سال مال بعدی یوبی‌سافت که از آوریل ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد، عرضه شود.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته جزییات گیم‌پلی و دنیای بازی Skulls and Bones به بیرون درز کردند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala