سیستم ضد تقلب Valve حدود ۴۰۰۰۰ کاربر را تنها یک روز پس از پایان حراج تابستانه‌ی استیم بن کرد. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با گیمفا همراه باشید. این بزرگ‌ترین موج بن در تاریخ استیم است که حدودا ۳ برابر رکورد قبلی بن‌شدگان می‌باشد. رکورد قبلی در ماه اکتبر ۲۰۱۶ رخ داد که طی آن ۱۵۰۰۰ […]

۴۰۰۰۰ کاربر از سرویس استیم بن شدند

سیستم ضد تقلب Valve حدود ۴۰۰۰۰ کاربر را تنها یک روز پس از پایان حراج تابستانه‌ی استیم بن کرد. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با گیمفا همراه باشید.

این بزرگ‌ترین موج بن در تاریخ استیم است که حدودا ۳ برابر رکورد قبلی بن‌شدگان می‌باشد. رکورد قبلی در ماه اکتبر ۲۰۱۶ رخ داد که طی آن ۱۵۰۰۰ کاربر استیم بن شدند.

اطلاعات به‌دست آمده از پایگاه اطلاعات استیم هستند. نوع بن VAC بدین معناست که کاربر قادر به بازی در هر بازی آنلاینی که از سیستم ضد تقلب VAC استفاده می‌کند، نخواهد بود؛ اما هدف اصلی از این نوع بن، مسدود کردن دسترسی کاربر به انجام آنلاین عناوین شناخته‌شده‌ای همچون Counter Strike: Global Offensive و Dota 2 است.

دلیل Valve از بن کردن این تعداد کاربر درست یک روز پس از پایان حراج تابستانه‌ی استیم، مسدود کردن اکانت همه‌ی متقلبانی بود که که در این حراج با استفاده از تخفیفاتی که بر روی اکانت‌های دیگر اعمال شده بود، دست به خرید بازی زدند. حال متقلبان علاوه‌بر از دست دادن پولشان، بازی‌های خریداری شده‌شان را نیز از دست دادند.

یکی از پر کاربردترین روش‌های تقلب، خریدن چند نسخه از یک بازی در یک اکانت و پس از آن، هدیه دادن آن به دیگر حساب‌های کاربری است.

شایان ذکر است، تمام کسانی که از طریق VAC در استیم بن شده‌اند، همه‌ی اسکین‌های سلاح‌هایشان را در Counter Strike: Global Offensive از دست می‌دهند.

منبع متن: gamefa