بالاخره در پایان امسال عنوان Cuphead عرضه می‌شود. بسیاری در انتظار بازی هستند و حال توسعه‌دهندگان تصاویر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند. امروز استودیوی MDHR تصاویر تازه‌ای از بازی موردانتظار خود انتشار دادند. طرفداران این عنوان می‌توانند در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ بر روی کنسول ایکس باکس وان یا رایانه‌‌ی شخصی خود به تجربه‌ی آن بپردازند. در […]

تصاویر تازه‌ای از عنوان Cuphead منتشر شد

بالاخره در پایان امسال عنوان Cuphead عرضه می‌شود. بسیاری در انتظار بازی هستند و حال توسعه‌دهندگان تصاویر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند.

امروز استودیوی MDHR تصاویر تازه‌ای از بازی موردانتظار خود انتشار دادند. طرفداران این عنوان می‌توانند در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ بر روی کنسول ایکس باکس وان یا رایانه‌‌ی شخصی خود به تجربه‌ی آن بپردازند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

در دیگر اخبار مربوط به بازی Cuphead سازندگان تایید کردند که خبری از نسخه پلی استیشن ۴ بازی نخواهد بود و انحصاری کنسولی ایکس‌باکس وان است.

سازندگان در پاسخ به سوال انحصاری بودن بازی چنین پاسخ دادند:

 Cuphead در انحصار مایکروسافت و رایانه‌های شخصی است. در ابتدا نسخه‌ی ایکس باکس وان، ویندوز ۱۰ و استیم منتشر می‌شود. در آینده ممکن است یک نسخه برای سیستم عامل Mac منتشر شود. هم‌چنین در صورت امکان به فکر نسخه‌ی لینوکس نیز خواهیم بود.

این استودیو صاحب امتیاز بازی Cuphead می‌باشد و می‌تواند بازی‌اش را برای هر پلتفرمی که مایل باشد منتشر کند. اما به دلیل قراردادی که با شرکت مایکروسافت بسته است، حداقل این نسخه‌ی Cuphead برای پلی استیشن ۴ منتشر نخواهد شد.

شما همچنین می‌توانید یازده دقیقه از گیم‌پلی بازی را در اینجا مشاهده و دانلود کنید.

Cuphead عنوان پلتفرمر Co-Op ساخته استودیو MDHR در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی با قیمت ۱۹٫۹۹$ منتشر خواهد شد.

Cuphead عنوان پلتفرمر Co-Op ساخته استودیو MDHR در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی با قیمت ۱۹٫۹۹$ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa