تاریخ انتشار Thimbleweed Park برای PS4 معلوم شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، عنوان سرشناس شرکت Terrible Toybox یعنی Thimbleweed Park بالاخره در تاریخ 22 آگوست (31 مرداد) به PS4‌ خواهد آمد.

شرح وقایع Thimbleweed درباره دو کاراگاه با نام‌های Ray و Reyes بوده که جسدی را در رودخانه شهر titular پیدا می‌کنند. بازیکنان می‌توانند در مسیر بازی، هر یک از دو شخصیت را به دلخواه عوض کنند، پازل‌های مختلف را حل کرده و با مردم حرف بزنند تا معمای جسد درون رودخانه را حل کنند. روند بازی این طور که فکر می‌کنید به نظر نمی‌رسد و در بعضی مواقع کاراگاهان باید با شخصیت‌هایی همچون Ransome the Clown و Delores که می‌خواهد به یک بازی ساز تبدیل شود، دست و پنجه نرم کنند.

در بخشی از نقد پردیس‌گیم بر بازی Thimbleweed Park به قلم "سید محمدرضا مجاب" آمده است:

"Thimbleweed Park به معنای واقعی کلمه، یک کلاس درس بازی‌سازی است. باوجود اینکه بازی از مکانیزم های 30 سال پیش صنعت گیم استفاده کرده و از نظر بصری نیز حرفی برای گفتن ندارد، داستان و شخصیت پردازی جذاب به همراه دیالوگ های قوی و حس طنز تحسین‌برانگیز در آنها، باعث شده که با یکی از بهترین عناوین ماجرایی چندسال اخیر طرف باشیم. اگر دوست دارید با گذشته ی عناوین Adventure آشنا شوید، Thimbleweed Park بهترین گزینه ی پیش روست!"

شما می‌توانید Thimbleweed Park را با قیمت 20 دلار برای PC، Xbox One، Mac و Linux دریافت کنید. در ادامه، خوشحال می‌شویم که نظرتان را درباره انتشار این عنوان بر روی PS4 بدانیم.

دانلود با کیفیت SD / دانلود با کیفیت HD

منبع متن: pardisgame