کوئی تکمو در وب‌سایت رسمی خود تصاویر جدیدی از محتوای دانلودی جدید عنوان Nioh یعنی Defiant Honor، به اشتراک گذاشته است. در بین تصاویر جدید Defiant Honor، دژ Sanada Maru را مشاهده می‌کنیم که به دستور Sanada Yukimura برای حفاظت از Osaka در برابر قبیله‌ی Tokugawa ساخته شده است. همچنین شاهد ارواح نگهبان جدید این محتوای دانلودی هستیم […]

تصاویر جدیدی از محتوای دانلودی Defiant Honor عنوان Nioh منتشر شدند

کوئی تکمو در وب‌سایت رسمی خود تصاویر جدیدی از محتوای دانلودی جدید عنوان Nioh یعنی Defiant Honor، به اشتراک گذاشته است.

در بین تصاویر جدید Defiant Honor، دژ Sanada Maru را مشاهده می‌کنیم که به دستور Sanada Yukimura برای حفاظت از Osaka در برابر قبیله‌ی Tokugawa ساخته شده است. همچنین شاهد ارواح نگهبان جدید این محتوای دانلودی هستیم که یکی از آن‌ها، به Kirin  شباهت دارد.

در Defiant Honor، شخصیت اصلی بازی یعنی William، با Date Masamune متحد می‌شود و در قلعه‌ی Osaka، به جنگ Sanada Yukimura و نیروهای قبیله‌ی Toyotomi می‌رود. این محتوای دانلودی در ۲۵ ژوئیه مصادف با ۳ مرداد عرضه می‌شود و از اینجا، می‌توانید جزئیات بیشتری از آن را مطالعه کنید.

Nioh و اولین محتوای دانلودی داستانی آن با نام Dragon of the North هم‌اکنون برروی پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارند. اکنون می‌توانید تصاویر جدید محتوای دانلودی Defiant Honor را مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa