آقای Jason VandenBerghe، به عنوان کارگردان و طراح اصلی بازی For Honor، شرکت یوبی‌سافت را ترک نمود. بازی مبارزه‌ای سوم شخص و چند نفره For Honor که در سال جاری منتشر شد، قطعا یک قدم رو به جلو و مثبت در این سبک تلقی می‌شد و با تمام ایراد های ریز و کوچکی که داشت، توانست […]

کارگردان بازی For Honor شرکت یوبی‌سافت را ترک کرد

آقای Jason VandenBerghe، به عنوان کارگردان و طراح اصلی بازی For Honor، شرکت یوبی‌سافت را ترک نمود. بازی مبارزه‌ای سوم شخص و چند نفره For Honor که در سال جاری منتشر شد، قطعا یک قدم رو به جلو و مثبت در این سبک تلقی می‌شد و با تمام ایراد های ریز و کوچکی که داشت، توانست به عنوانی محبوب در نزد بازی‌بازان قرار بگیرد.

همان طور که گفته شد، آقای Jason VandenBerghe، کارگردان بازی For Honor، یوبی‌سافت را ترک کرد و به عنوان طراح و کارگردان به شرکت ArenaNet پیوست. شاید تا به حال نام این استودیو به گوشتان نخورده باشد اما باید بگویم که مشهور ترین ساخته آن‌ ها، بازی Guild Wars به حساب می‌آید.

Jason VandenBerghe این خبر را از طریق فیس بوک اعلام کرد و توضیح داد که برداشتن این قدم و جدا شدن از کار پیشین خود در شرکت یوبی‌سافت، کمی سخت بوده است اما در نهایت ادامه می‌دهد که عاشق کار استودیوی ArenaNet و تیم آن ها شده و پس از دیدن استودیو، بسیار خوشحال شده است. VandenBerghe علاوه بر این توضیح می‌دهد که در نقش جدید خود در اسنودیوی ArenaNet دیگر در ساخت بازی‌ها به طور مستقیم دخالتی نمی‌کند اما به جای آن، در یک سطح مشخص، به رهبری استودیو می‌پردازد و کارمندان را هدایت می‌کند. او در توضیحات خود اشاره کرد که نسبت به سختی کار خود بسیار هیجان زده است و این چیزی بوده که او در زمان کنونی می‌خواسته است.

آقای VandenBerghe از سال ۲۰۰۸ است که در شرکت یوبی‌سافت فعالیت می‌کند. او در ادامه پست خود در فیس بوک توضیح می‌دهد که کار کردن در یوبی‌سافت، بهترین تجربه حرفه ای او در زندگی بوده است و در طول این سال ها، به روش ها و راه های مختلف، به وسیله این شرکت رو به جلو حرکت می‌کرده است. او در انتها اضافه می‌کند که با نهایت قدردانی و تشکر یوبی‌سافت را ترک کرده و از تمام فرصت هایی که در این مدت در اختیارش قرار گرفته‌اند، خرسند و متشکر است. او برای آینده یوبی‌سافت، آرزوی موفقیت می‌کند و از اعضای این شرکت، به عنوان افراد شگفت انگیزی یاد می‌‌کند که باعث شده اند یوبی‌سافت تا این حد پیشرفت کند.

Jason VandenBerghe تا به حال برروی عناوین بسیاری مانند سری Call of Duty، سری Guitar Hero و بازی‌های مختلف Spider-Man با شرکت اکتیویژن کار کرده است. این در حالی است که همکاری او با یوبی‌سافت به عناوینی مانند Red Steel 2 ،Ghost Recon: Future Soldier ،Far Cry 3 و For Honor بازمی‌گردد.

منبع متن: gamefa