این قابلیت به شما امکان می‌دهد که از طریق پلی‌استیشن استور درون کنسول خود تا تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) به مدت محدودی به تجربه‌ی این بازی‌ها بپردازید و آن‌ها را امتحان کنید. مشکل اصلی این است که مدت‌زمان محدودی که برای تجربه‌ی هرکدام از این دو بازی تعیین شده، از زمان شروع دانلود بازی آغاز می‌شود. این یعنی هرچه اینترنت سریع‌تری داشته باشید و بتوانید زودتر بازی را دانلود کنید، به نفعتان است و می‌توانید بیشتر از مهلت خود استفاده کنید.

ps5 game trials

طبق گفته‌ی سونی، برای بازی Death Stranding: Directors Cut مدت ۶ ساعت و برای بازی Sackboy: A Big Adventure مدت ۵ ساعت در نظر گرفته شده است. ۶ ساعت برای امتحان کردن بخش‌هایی از یک بازی زمان بسیار خوبی است اما نه وقتی که این زمان از لحظه‌ی شروع دانلود حساب شود. از آنجایی که بازی دث استرندینگ خود حجم بالایی دارد، تا بخواهید با اینترنت ایران این بازی را به‌صورت کامل دانلود کنید، به احتمال فراوان این مهلت به اتمام رسیده یا حداقل بخش کمی از آن باقی مانده است.

این قابلیت فقط برای دارندگان پلی‌استیشن ۵ در دسترس خواهد بود و اگر بخواهید در این مدت تعیین‌شده یک بسته‌ی الحاقی را تهیه‌ کنید، فقط می‌توانید آن را پس اتمام مهلت امتحان کردن رایگان بازی و خرید کامل آن اثر تجربه کنید.

به‌تازگی در یکی از گواهی‌نامه‌های ثبت اختراع (Patent) جدید سونی شواهدی دیده شده است که نشان می‌دهد ممکن است سونی بخواهد بازی‌های پلی‌استیشن ۵ را هم به‌زودی برای سرویس PlayStation Now منتشر کند که این موضوع به‌طور بالقوه می‌تواند راه ساده‌تری را برای تجربه‌ی آزمایشی بازی‌ها در آینده برای بازیکنان فراهم کند.

death stranding trial

به هر حال، این کاری است که سونی به‌تازگی آن را راه‌اندازی کرده است و در حال حاضر فقط برای دو بازی Death Stranding: Directors Cut و Sackboy: A Big Adventure امکان‌پذیر خواهد بود. ممکن است در آینده برخی از شرایط آن عوض شود و ممکن است هم سونی بخواهد آن را گسترش دهد. به هر حال، قبل از اینکه بخواهید از این مزیت بهره‌مند شوید، باید سرعت دانلود خود را حتماً در نظر بگیرید. اگر می‌توانید بازی را در مدت کوتاهی دانلود کنید که این خود چالش بزرگی به حساب می‌آید، این ویژگی می‌تواند امکان خوبی را مهیا کند تا چند ساعت از این دو اثر را امتحان کنید.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته امکان تجربه‌ی چند ساعته و رایگان برخی از بازی‌های PS5 فراهم شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala