این بازی توسط شعبه‌ی بخارست یوبی‌سافت و با همکاری دیگر شعبه‌های یوبی‌سافت در بلگراد، کیِف، کرایووا و اودسا توسعه داده خواهد شد. اگرچه تاریخ عرضه‌ی بازی Ghost Recon Frontline مشخص نشده است، اما می‌دانیم که این بازی قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، ایکس‌باکس وان، کامپیوترهای شخصی، استیدیا و لونا منتشر شود.

طبق توضیحات رسمی ارائه شده توسط یوبی‌سافت، گوست ریکان فرانت‌لاین یک بازی رایگان اکشن تاکتیکی است که تعداد عظیمی از بازیکنان را در مقابل هم در یک محیط بزرگ از جهان مشهور بازی گوست ریکان قرار می‌دهد. این بازی دارای یک سیستم کلاس پیشرفته و مجموعه‌ی وسیعی از ابزارهای پشتیبانی تاکتیکی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با آزادی کامل در گیم‌پلی روش‌های متعددی را برای پیشی گرفتن از تیم‌های دشمن و پیروزی در هر مسابقه امتحان کنند.

اگرچه این روزها بازی‌های بتل رویال فراوانی را مشاهده می‌کنیم اما یکی از نکات جالب در توضیحات یوبی‌سافت این بوده که آن‌ها ادعا کرده‌اند که بازی گوست ریکان فرانت‌لاین قرار است برداشت جدیدی را از ژانر بتل رویال ارائه کند. گل سرسبد حالت‌های مختلف این بازی، حالت Expedition است که ۱۰۲ بازیکن را در قالب سه تیم در محیط یک جزیره تقسیم می‌کند. این گروه‌ها باید با یکدیگر برای تکمیل اهداف پویای این بخش در پهنه‌‌ی وسیع و بدون هم‌گرایی با یکدیگر همکاری نمایند.

Ghost Recon Frontline

برای پیروزی در این حالت، یکی از تیم‌ها باید همه‌ی اطلاعات خواسته‌شده را پیدا و آن‌ها را به دست آورد و پس از آن بلافاصله به‌سوی منطقه‌ی فرود بروند و برای خارج از شدن از منطقه درخواست کنند. وقتی بالگرد کمکی فراخوانده شد، بقیه‌ی بازیکنان تیم‌های دیگر هم متوجه می‌شوند که اطلاعات دست کدام تیم و در چه منطقه‌ای قرار دارد و مدتی این فرصت را در اختیار دارند که با حمله به تیم رقیب و دزدیدن اطلاعات پیروزی را متعلق به خود کنند.

البته، این تنها حالت بازی گوست ریکان فرانت‌لاین نخواهد بود و طبق گفته‌ی یوبی‌سافت این بازی در زمان عرضه از حالت‌‌های دیگری هم پشتیبانی خواهد کرد. شعبه‌ی بخارست شرکت یوبی‌سافت حدود سه سال است که با هدف ساخت یک بازی چندنفره تشکیل‌شده از چند حالت مختلف روی توسعه‌ی بازی گوست ریکان‌ فرانت‌لاین کار می‌کند.

این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود قرار دارد اما قرار است به‌زودی و از تاریخ ۱۴ تا ۲۱ اکتبر نسخه‌ی آزمایشی این اثر برای بازیکنان اروپایی روی کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. ثبت‌نام برای شرکت امتحان کردن این بخش از طریق صفحه‌ی بازی در سایت رسمی یوبی‌سافت امکان‌پذیر است. این شرکت فرانسوی بیان کرده که نسخه‌ی آزمایشی را در زمان دیگر برای دیگر کنسول‌ها هم در دسترس قرار خواهد داد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی بتل رویال رایگان Ghost Recon Frontline معرفی شد؛ تریلر بازی را ببینید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala