شرکت اسکوئر انیکس قصد دارد بازی‌های Kingdom Hearts – HD 1.5 + 2.5 ReMix،  Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue و  Kingdom Hearts III را به کنسول سوییچ بیاورد. با این وجود، این آثار قرار نیست به‌صورت عادی منتشر شوند و فقط از طریق سرویس‌های ابری در دسترس خواهند بود. یعنی، برای دستیابی به آن‌ها به یک اینترنت قدرتمند نیاز دارید. هنوز تاریخ عرضه‌ی آثار کینگدام هارتس برای سوییچ مشخص نشده است.

آن دو عنوان اولی که در بالا به آن اشاره کردیم و نام‌های طولانی و عجیبی دارند، شامل تمامی بازی‌های اصلی این مجموعه در دوران کنسول پلی‌استیشن ۲ و نسخه‌های فرعی آن‌ها است و اثر سوم هم همان‌طور که از نام آن مشخص است، به جدیدترین قسمت این بازی یعنی کینگدام هارتس ۳ بازمی‌گردد. در واقع، بخواهیم مجموع آن‌ها را حساب کنیم، ۱۰ بازی مختلف از سری کینگدام هارتس در قالب این سه عنوان گنجانده شده است. شما می‌توانید نسخه‌ی ابری تمامی آثار را تحت نام Kingdom Hearts Integrum Masterpiece برای سرویس‌های ابری خریداری کنید.

بازی‌ کینگدام هارتس

اگرچه در دسترس قرار گرفتن آثار مختلف این سری می‌تواند برای دارندگان نینتندو سوییچ تا حدی جذاب باشد اما عجیب است که چرا این اقدام فقط از طریق سرویس‌های ابری انجام شده است. این اولین باری نیست که بعضی از بازی‌ها از این شیوه برای سوییچ در دسترس قرار می‌گیرند و به‌صورت کلی امکان بسیار جالبی را برای دارندگان این کنسول فراهم می‌کند اما نکته‌ی عجیب این است که نمونه‌های قبلی آثاری بودند که از نظر گرافیکی چالش بزرگی را برای این پلتفرم ایجاد می‌کردند و امکان عرضه‌ی آن‌ها به‌صورت عادی وجود نداشت یا حداقل باید از بسیاری از جزئیات آن آثار چشم‌پوشی می‌شد. با این حال، به نظر نمی‌رسد این اتفاق برای بازی‌های کینگدام هارتس به‌خصوص قسمت‌های قدیمی‌تر که غالباً بازی‌های پلی‌استیشن ۲ هستند، صدق کند.

هرکدام از این آثاری که در بالا به آن‌ها اشاره شد، در حال حاضر به‌صورت عادی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی (از طریق اپیک گیمز استور) منتشر شده‌اند. در حال حاضر، تنها اثری از میان بازی‌های کینگدام هارتس که برای سوییچ منتشر شده، بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory است که البته روی پلتفرم‌های دیگر ذکر‌شده هم قابل‌دسترس است.

سال ۲۰۲۲ این سری بازی سالگرد ۲۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت و به احتمال زیاد در آینده شاهد اطلاعات بیشتری از آثار کینگدام هارتس روی سوییچ خواهیم بود یا شاید حتی معرفی‌های دیگری را هم ببینیم.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سری بازی‌های کینگدام هارتس به نینتندو سوییچ می‌آیند؛ ولی با استریم ابری اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala