Crackdown 3 :Sumo Digital به شدت بلندپروازانه است و به همین دلیل است که روند ساخت آن طولانی شده

مدیر طراحی استدیو بازی‌سازی Sumo Digital آقای کلینت باندریک به‌تازگی در مصاحبه با وبسایت GameReactor در مورد دلایل طولانی شدن روند ساخت Crackdown 3 توضیحاتی را ارائه داده است. صحبت‌های ایشان در این رابطه را در ادامه مطالعه نمایید.

"عنوانی مانند این به شدت بلندپروازانه است. دنیای بخش داستانی بازی دوبرابر بزرگ‌تر از شهر قسمت اول Crackdown است، و این فقط در مقیاس خلاصه نمی‌شود، بلکه در این قسمت بلندی ساختمان‌ها نیز دوبرابر بیشتر از بلندترین ساخت‌های قسمت ابتدایی هستند. بنابراین، این بازی در بخش داستانی به شدت بلندپروازانه است و البته بعنوان یک بازی چندنفره رقابتی نیز همینطور است. Crackdown فرنچایزی است که استحقاق یک بازگشت موفقیت‌آمیز را دارد و سعی ما این است که اینکار را به درستی انجام دهیم."

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Crackdown 3 ،Wccftech  گیم‌پلی سرعتی و دیوانه‌وار سری را کنار نگذاشته است. بر اساس گفته باندریک در این قسمت بازیکنان توانایی‌های حرکتی جدیدی خواهند داشت و از طریق آنها می‌توانند دنیای اطراف خود را ردیابی کرده و به موقعیت‌های مبارزه واکنش نشان دهد.

Crackdown از ابتدا عنوانی بود که بر مبارزه در بلندی‌های ساختمان‌ها و کمی هم بر پلتفرمر عمودی تاکید داشته، و در قسمت جدید نیز چنین خواهد بود. ما قابلیت‌هایی مانند پرش دوگانه و انفجار در آسمان را به بازی اضافه کرده‌ایم بنابراین بازیکنان می‌توانند این حرکات را با هم ترکیب کرده و پرش‌های بلند و دیوانه‌واری را انجام دهند که حتی ما هم انتظارش را نداشته باشیم. بازیکنان از این قابلیت‌ها در مبارزات نیز می‌توانند استفاده کنند: ممکن است وسط یک پرش بلند باشید و اگر در این زمان بازیکن دیگری یک موشک را سمت شما شلیک کند، می‌تواند از قابلیت انفجار در آسمان برای منحرف کردن خود از مسیر موشک استفاده کنید. این امکانات انتخاب‌های بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و در هر لحظه نیز پریدن را جذاب‌تر خواهد کرد.

استدیو Sumo Digital اخیرا اعلام کرده بود که Xbox One X بسیار قدرتمندتر از PlayStation 4 Pro است و عنوان Crackdown 3 قرار است به‌صورت 4K واقعی با 30 فریم بر ثانیه بر روی سیستم جدید مایکروسافت اجرا شود و این بازی همچنین HDR و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند.

Crackdown 3 هفتم نوامبر (برابر با سه شنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۶) برای Xbox One و PC عرضه خواهد شد. در پایان از شما دعوت می‌کنیم نمایشی زیبا از گیم‌پلی بازی را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD و 60FPS

منبع متن: pardisgame