حالت طاقت‌فرسای Control Mode به Destiny 2 باز خواهد گشت. به تازگی توسعه دهندگان بازی Destiny 2 اعلام کردند که حالت Control Mode در نسخه دوم بازی هم حضور خواهد داشت اما نه به آن شکلی که پیش‌تر شاهد آن بوده‌ایم. تغییراتی اساسی بر این حالت اعمال خواهد شد و Control Mode حاضر در شماره‌ی […]

حالت Control Mode عنوان Destiny 2 شامل تغییراتی اساسی شده است

حالت طاقت‌فرسای Control Mode به Destiny 2 باز خواهد گشت. به تازگی توسعه دهندگان بازی Destiny 2 اعلام کردند که حالت Control Mode در نسخه دوم بازی هم حضور خواهد داشت اما نه به آن شکلی که پیش‌تر شاهد آن بوده‌ایم. تغییراتی اساسی بر این حالت اعمال خواهد شد و Control Mode حاضر در شماره‌ی دوم Destiny متفاوت از Control Mode نسخه‌ی اول خواهد بود. این خبر توسط IGN و طی مصاحبه‌ای با توسعه دهندگان در استودیو Bungie منتشر شد بنابراین موضوعی تأیید شده به حساب می‌آید و شایعه تلقی نمی‌شود.

بانجی در مصاحبه‌ی خود با IGN پس از اعلام خبر ایجاد تغییرات در این بخش درباره‌ی این تغییرات صحبت کرد. اکنون بازیکنان در ابتدای این حالت بازی را با تیم‌هایی آغاز می‌کنند که هر کدام یکی از ۳ نقطه‌ی کنترل را در دست دارد. هر یک از این سه نقطه‌ی کنترل از همان ابتدا به یکی از تیم‌ها داده خواهد شد و نیاز به تصاحب آن نیست. این موضوع در نسخه‌ی پیشین بازی متفاوت بود به طوری که هیچ تیمی از ابتدا صاحب نقطه کنترلی نبود و بازیکنان باید تمامی نقاط را خود تصاحب می‌کردند؛ در حالی اکنون بازی با یک نقطه کنترل به صورت پیش‌فرض برای هر تیم آغاز می‌شود. این تغییر درواقع تغییری مثبت تلقی می‌شود، چرا که در Control Mode نسخه‌ی پیشین عدم تصاحب نقاط کنترل به صورت پیش‌فرض موجب یکنواختی در بازی می‌شد چرا که در آن صورت نیمی از تیم، بسته به جایی که از آن بازی را آغاز می‌کردند، یکی از نقاط A یا C را تصاحب می‌کردند و نیمی دیگر به امید جلو افتادن از دیگران به نقطه‌ی B یورش می‌بردند تا آن را تصاحب کنند. با اعمال این تغییر در این حالت بازی، بازیکنان محتاط‌تر عمل خواهند کرد و بازی کمی پیچیده‌تر از تنها استراتژی «شلیک کن و تصاحب کن» می‌شود.
تغییر دیگری که در این بخش ایجاد شده است مربوط به نحوه و چگونگی تصاحب این نقاط می‌شود. در Control Mode نخستین شماره بازی، برای دریافت یکی از نقاط تیم حریف شما ابتدا می‌بایست آن را از چنگ حریف خارج می‌کردند و آن را به حالت خنثی می‌رساندید تا در دسترس قرار گیرد. سپس قادر می‌شدید تا آن را برای تیم خود تصاحب کنید و این روند برای حریفان نیز به همین شکل تکرار می‌شد تا بازی به اتمام برسد. این روند باعث می‌شد تا تصاحب نقاط کنترل بیش از حد معمول به طول انجامد بنابراین روند تصاحب نقاط در Control Mode عنوان Destiny 2 اصلاح شده است و دیگر نیازی نیست تا مالکیت نقاط را پیش از تصاحب خنثی کنید.

سومین و آخرین تغییر ایجاد شده نیز تغییری کوچک در جلوه‌های بصری است. اکنون اطلاعات هر بازیکن در گوشه‌ی صفحه قابل رویت است که باعث می‌شود آسان‌تر از هم تیمی‌های خود مطلع شوید و بدانید کدام بازیکن در تیم حریف است. همچنین می‌توانید شخصیت ببینید کدام بازیکن کشته شده است و یا آماده استفاده از قدرت Super است. این تغییر هرچند کوچک است اما می‌تواند در حد خود بر گیم پلی و استراتژی بازی بازیکنان تأثیر بگذارد.

بانجی اظهار دارد که تمامی این تغییرات اعمال شده در این عنوان جهت سرعت بخشیدن به گیم پلی و سهولت در بازی است. Destiny 2 در روز پانزدهم شهریور ماه برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر خواهد شد و مدتی بعد، در روز دوم آبان، نیز برای رایانه های شخصی عرضه می‌شود. دلیل این تأخیر انتشار برای رایانه های شخصی در این پست توضیح داده شده است.

منبع متن: gamefa

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید