طبق اعلام رسمی باندای نامکو (Bandai Namco) و فرام سافتور (FromSoftware)، بازی الدن رینگ قرار است در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی عرضه شود. قبل از این تأخیر، قرار بود این بازی در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) منتشر شود.

اگرچه این اتفاق ممکن است برخی از طرفداران را ناراحت کند اما واقعیت این است که تاریخ انتشار بازی فقط کمی عقب افتاده است و طرفداران برای تجربه‌ی آن تنها چیزی حدود یک ماه بیشتر باید صبر کنند. با این حال، شاید دغدغه‌ی اصلی گیمرها بعد از این خبر این باشد که ترافیک بازی‌های ماه فوریه بسیار زیاد شده است. علاوه بر الدن رینگ، بازی‌های بزرگ دیگری نظیر Horizon Forbidden West، Saints Row، Dying Light 2 و بسیاری دیگر همگی در این ماه عرضه خواهند شد.

Elden Ring

شرکت باندای نامکو در بیانیه خود برای تأخیر این بازی نوشته است: «عمق و آزادی استراتژیک بازی فراتر از انتظارات اولیه‌ی ما بود. بنابراین تصمیم گرفتیم که برای بار آخر مدت‌زمان توسعه‌ی بازی را افزایش دهیم و تاریخ انتشار بازی را به ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ موکول کنیم. لطفاً عذرخواهی صادقانه ما را بپذیرید. صبر و درک شما از این شرایط برای ما ارزش زیادی دارد.»

برای اینکه ناراحتی طرفداران از این اقدام کاهش یابد، فرام سافتور و باندای نامکو یک نسخه‌ی آزمایشی از بازی را معرفی کرده است که برای تست ویژگی‌های آنلاین بازی به افرادی که برای این تست انتخاب شده باشند، این امکان را فراهم می‌کند تا چند ساعت آغازین بازی را تجربه کنند. این نسخه‌ی آزمایشی به تیم توسعه‌دهنده هم کمک خواهد کرد که سرورهای آنلاین بازی را قبل از عرضه‌ی رسمی آن‌ها آزمایش کند. این نسخه‌ آزمایشی از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ نوامبر در دسترس خواهد بود.

بازی الدن رینگ ابتدا در ژوئن سال ۲۰۱۹ و در جریان نمایشگاه E3 معرفی شد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در جهانی فانتزی جریان دارد و قرار است توسط استودیو فرام‌سافتور و با همکاری جورج آر. آر. مارتین، نویسنده‌ی معروف مجموعه کتاب‌های نغمه‌ی یخ و آتش، توسعه داده شود. برای جزئیات بیشتر از این بازی بهتر است به پیش‌نمایش بازی الدن رینگ در سایت دیجی کالا مگ مراجعه کنید.

  • الدن رینگ می‌تواند موفقیت بزرگ زلدا: نفس وحش را تکرار کند

جدیدترین بازی هیدتاکا میازاکی یکی از جاه‌طلبانه‌ترین آثار او و استودیو فرام‌سافتور به حساب می‌آید که بسیاری از گیمرها را به‌شدت مشتاق خود کرده است. این اثر در سال گذشته توانسته بود لقب مورد انتظارترین بازی سال آینده را هم در جریان مراسم گیم اواردز دریافت کند.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تاریخ عرضه‌ی الدن رینگ یک ماه به عقب افتاد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala