اشتراک ۱۲ ماهه‌ی این اکسپنشن که خرید آن برای تجربه‌ی بازی‌های نینتندو ۶۴ و سگا جنسیس الزامی است، با قیمت ۵۰ دلار (۴۰ یورو یا ۳۵ پوند) برای یک شخص در دسترس خواهد بود. با این حال، اگر بخواهید اشتراک خانوادگی آن را که امکان فعال کردن روی چند حساب کاربری را دارد، تهیه کنید، باید برای ۱۲ ماه مبلغ ۸۰ دلار (۷۰ یورو یا ۶۰ پوند) پرداخت کنید.

  • امکان تجربه‌ی بازی‌های سگا جنسیس و نینتندو ۶۴ روی سوییچ فراهم شد

این در شرایطی است که قیمت اشتراک استاندارد آنلاین نینتندو سوییچ برای یک حساب کاربری ۲۰ دلار و به‌صورت خانوادگی ۳۵ دلار است. این یعنی اکسپنشن گفته شده دقیقاً دو برابر قیمت اشتراک عادی است. درست است که این سرویس اشتراکی امکانات بیشتر و جذابی را فراهم می‌کند اما قیمت آن با توجه به چیزی که ارائه می‌دهد زیاد است. در واقع، قیمت آن تقریباً مشابه قیمت اشتراک یک ساله‌ی پلی‌استیشن پلاس و ایکس‌باکس گلد است. با این حال، آن دو سرویس اشتراکی علاوه بر امکان تجربه‌ی آنلاین هر ماه به شما چند بازی رایگان ارائه می‌کنند که البته بازی‌های نسبتاً جدیدتری هستند و به کنسول‌هایی که بیش از ۲۰ سال قدمت دارند، بازنمی‌گردند.

انیمال کراسینگ

با این اکسپنشن علاوه بر اینکه به فهرستی مشخص از بازی‌های نینتندو ۶۴ و سگا جنسیس/ مگا درایو دسترسی خواهید داشت، می‌توانید بدون هزینه‌ی اضافی بسته‌ی الحاقی جدید بازی انیمال کراسینگ: نیو هورایزن (Animal Crossing: New Horizons) را هم تجربه کنید.

با استفاده از این اکسپنشن‌ بازی‌هایی نظیر Super Mario 64، Mario Kart 64، Star Fox 64، Yoshi’s Story، The Legend of Zelda: Ocarina of Time، Mario Tennis، Sin & Punishment و WinBack اشاره کرد.

بازی‌های دیگری هم از جمله Banjo-Kazooie، Paper Mario، Pokémon Snap، The Legend of Zelda: Majora’s Mask، Kirby 64: The Crystal Shards، Mario Golf و F-Zero X در آینده برای این سرویس اشتراکی جدید در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • ساخت کنسول بعدی نینتندو احتمالا آغاز شده؛ سوییچ ۴K در راه است

نینتندو اخیراً اعلام کرده است که بازی‌های اروپایی نینتندو ۶۴ هم قرار است به نینتندو سوییچ آنلاین اضافه شوند که هرکدام از آن‌ها شامل نسخه‌ی ۶۰ هرتز خواهند بود. جالب است که نینتندو دسته‌های بی‌سیم نینتندو ۶۴ و سگا جنسیس یا همان مگا درایو را معرفی کرده است که با خرید آن‌ها برای نینتندو سوییچ می‌توانید بازی‌های این سرویس اشتراک را از با این دو دسته تجربه کنید و حس نزدیک‌تری به تجربه‌ی اصلی آن آثار پیدا کنید.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته قیمت سرویس اشتراکی نینتندو برای بازی‌های سگا و نینتندو ۶۴ مشخص شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala