طراحی مستر چیف را می‌توان بهترین کار لتو گفت. به دلیل اینکه کل فرنچایز هیلو با این طراحی شناخته شده و بعد از حدود ۲۰ سال نیز هنوز تغییر خاصی در آن ایجاد نشده است. لتو با تمرکزی که روی این شخصیت گذاشت توانست یکی از بهترین کرکترهای دنیای بازی‌های ویدئویی را طراحی کند.

مارکوس لتو

یعد از جدا شدن از بانجی در سال ۲۰۱۲ لتو شرکت V1 Interactive را تأسیس کرد. او به عنوان رئیس ارشد و مدیر بخش خلاقیت این استودیو فعالیت داشت. استودیو V1 سال گذشته تعطیل شد. تنها پروژه این استودیو بازی Disintegration بود. این بازی هرگز نتوانست توجه منتقدان و گیمرها را به خود جلب کند.

Disintegration چیست؟

Disintegration یک بازی اول شخص شوتر است که در ژانویه سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های نسل ۸ به همراه پی‌سی منتشر شد. امتیاز متای این بازی ۶۲ بوده که آنچان نمره خوبی نیست. در آن عناصر استراتژی هم وجود داشت که نشان دهنده پتانسیل بالای آن بود ولی به علت مشکلات بسیار بازی نتوانست موفقیت خوبی کسب کند. به دلیل همین عدم موفقیت استودیو سازنده آن بسته شد.

لتو EA

تصویری از تنها بازی ساخته شده توسط استودیوی V1

داستان Disintegration نیز در ۱۵۰ سال آینده جریان دارد. کره زمین به دلیل تغییرات آب و هوایی درحال از بین رفتن است. حال گروهی از دانشمندان راهی را پیدا کرده تا مغز انسان را در بدن یک ربات بگذارند. با این کار نیاز به منابع نیز کمتر خواهد شد. نام این عمل نیز Integration یا ادغام است. سپس گروهی بوجود آمده که مردم را مجبور به این عمل می‌کنند. شما در این بازی نقش مخالفان آن گروه را خواهد داشت. این گروه عمل Integration قبلاً رویشان انجام شده اما می‌خواهند دیگران را از این کار نجات دهند. به همین دلیل تصمیم دارند تا انسانیت را دوباره زنده کنند.

  • استودیوی سازنده بازی Disintegration تعطیل شد

حال لتو قصد دارد تا با همکاری EA یک استودیو جدید در شهر سیاتل تأسیس کند. نقش او نیز رئیس کل آن استودیو و کارگردان بازی خواهد بود. این استودیو جدید هنوز پروژه مشخصی ندارد. البته لتو در توییتر اعلام کرد که تمرکز آن بیشتر روی سبک اول شخص خواهد بود که این کار کاملاً منطقی است. به دلیل اینکه با سابقه لتو در زمینه اول شخص می‌تواند بهترین کار را ارائه دهد.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته خالق هیلو با همکاری الکترونیک آرتز استودیوی بازی‌سازی جدیدی تاسیس می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala