مانستر هانتر ورلد در سبک جهان باز بوده و شما در آن هیولاها را شکار می‌کنید و به ازای آن کمیسیون دریافت می‌کنید. به طور کلی این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های جهان باز بوده ولی طرفداران مخصوص خود را دارد. مخصوصاً اینکه اگر این بازی را به صورت کوآپ با دوستان تجربه کنید یکی از هیجان انگیزترین تجربه‌ها را به شما ارائه خواهد داد. کپکام نیز تمام تلاش خود را کرده تا این بخش را به بهترین نحو به کاربران ارائه دهد. به دلیل اینکه از بین بردن هیولاهای داخل این بازی به تنهایی کاری به شدت دشوار است.

فروش 20 میلیونی مانستر هانتر ورلد

تصویری از یکی از مبارزات نفس‌گیر در این بازی

در سپتامبر سال ۲۰۱۹ یک بسته الحاقی به نام Iceborne برای این بازی روی کنسول‌های نسل ۸ عرضه شد. سگس همین بسته الحاقی با کمی تأخیر یعنی در ژانویه سال ۲۰۲۰ برای پی‌سی نیز منتشر شد. این بسته الحاقی نیز از طرف منتقدان بسیار ستایش شده بود.

بیانیه کپکام در مورد فروش مانستر هانتر ورلد اینگونه است:

  • ذر سال‌های اخیر تبلیغات کپکام در مورد نسخه دیجیتال بازی‌ها باعث شده تا فروش زیادی روی عناوین مهمش داشته باشد. با عرضه مانستر هانتر ورلد در سال ۲۰۱۸ روی همه دستگاه‌ها و تبلیغات گسترده این بازی توانست پرفروش‌ترین بازی تاریخ شرکت کپکام باشد. همینطور اینکه این بازی جوایز بسیاری نیز دریافت کرد. در طول این سه سال که از عرضه مانستر هانتر گذشته کپکام علاوه بر تبلیغات گسترده یک بسته الحاقی نیز برای آن عرضه کرد. همینطور اینکه در ادامه یک نسخه از بازی منتشر شد که شامل بازی اصلی به همراه بسته الحاقی آن بود. همین عوامل باعث شد تا فروش مانستر هانتر تا الان ادامه پیدا کند و بتواند ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد.
فروش 20 میلیونی مانستر هانتر ورلد

یکی از هیولاهای بسته الحاقی این بازی

  • در سری مانستر هانتر نسخه Monster Hunter Rise نیز وجود دارد که روی نینتندو سوییچ در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) عرضه شد. این عنوان نیز حدود ۷.۵ میلیون نسخه فروش داشته است. در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ (۲۲ دی ۱۴۰۰) این عنوان برای ‌پی‌سی نیز منتشر خواهد شد. البته چندی پیش (۲۳ مهر) دمو آن در دست کاربران قرار گرفت. کپکام قصد دارد تا برای این عنوان نیز تبلیغات بسیاری کند. همینطور اینکه در تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی قرار است برای آن یک بسته الحاقی منتشر شود.
  • کپکام همچنان متعهد به رضایت کاربران است. به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین تجربه را به کاربران ارائه دهد.

بازی مانستر هانتر ورلد پتانسیل بسیاری دارد. به همین دلیل ارزش این را دارد که کپکام روی آن سرمایه گذاری کرده است. نکته جالب هم اینجاست که این شرکت تصمیمی به عرضه شماره دوم از آن را ندارد. در اصل همان بازی اصلی را گسترش می‌دهد. همین مورد نشانه‌ای از گستردگی مانستر هانتر ورلد است.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که مجموع فروش تمام شماره‌ها و قسمت‌های مختلف بازی‌های مانستر هانتر پیش از مانستر هانتر ورلد، از فروش این بازی کمتر است.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته مانستر هانتر ورلد بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروخته است؛ پرفروش‌ترین بازی تاریخ کپ‌کام اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala