در حالی که مدت زیادی از رویداد بزرگ قبلی سونی سپری نشده است، آن‌ها قسمت جدیدی از رویداد کوچک‌تر State of Play را معرفی کرده‌اند. جالب است که سونی در سال جاری تقریباً هر دو ماه رویداد کوچک یا بزرگی را برگزار کرده است. برخلاف رویداد بزرگ قبلی که بیش از ۴۰ دقیقه طول کشید و بازی‌های مهمی از استودیوهای داخلی پلی‌استیشن هم در آن نمایش داده شد و شاهد سورپرایزهایی هم بودیم، رویداد جدید معرفی شده یک State of Play عادی خواهد بود و فقط ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید.

این رویداد در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پنجشنبه‌‌ی همین هفته برگزار خواهد شد.

همچون رویدادهای قبلی، این رویداد State of Play هم از طریق یوتیوب (با زبان انگلیسی و ژاپنی) و البته توییچ قابل‌مشاهده خواهد بود. این رویداد در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پنجشنبه‌‌ی همین هفته برگزار خواهد شد. سونی تا حدی اعلام کرده است که چه انتظارهایی را می‌توانیم از این رویداد داشته باشیم.

طبق گفته‌ی سونی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن، این رویداد ۲۰ دقیقه‌ای بر معرفی و تریلرهای جدیدی از بازی‌های استودیوهای شخص ثالث که قرار است برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ عرضه شوند، تمرکز خواهد کرد. علاوه بر تریلرهای جدید از بازی‌هایی که در گذشته معرفی شده‌اند، سونی بیان کرده که چند معرفی جدید هم در این رویداد انجام خواهد شد. به احتمال زیاد شاهد نمایش یا معرفی تعدادی از بازی‌های مستقل هم باشیم.

شخصیت بازی فاینال فانتزی 16

آیا بالاخره نمایش جدید فاینال فانتزی ۱۶ را خواهیم دید یا باید تا گیم اواردز صبر کنیم؟

همان‌طور که سونی اعلام کرده است، محوریت این رویداد بر نمایش بازی‌های استودیوهای شخص ثالت است و شاهد تریلرهای زیادی از استودیوهای داخلی پلی‌استیشن نخواهیم بود. البته، برخلاف بعضی از مجموعه رویدادهای قبلی State of Play، سونی در بلاگ خود به‌صورت مستقیم و واضح اشاره نکرده که اصلاً هیچکدام از بازی‌های استودیوهای داخلی پلی‌استیشن حضور نخواهند داشت اما منطقی است که انتظار خاصی در این زمینه نداشته باشیم.

با این حال، نکته‌ی جالب دیگری درباره‌ی این رویداد وجود دارد. برخلاف بسیاری از رویدادهای قبلی سونی که در بامداد جمعه برگزار می‌شدند، این رویداد یک روز زودتر و در بامداد پنجشنبه پخش خواهد شد. دلیل این اتفاق این است که یک روز بعد از زمان این رویداد یعنی در تاریخ ۲۸ اکتبر گزارش سه‌ماهه‌ی مالی سونی منتشر خواهد شد. معمولاً شرکت‌ها علاقه دارند که قبل از اعلام گزارش مالی خود اخبار هیجان‌انگیزی را منتشر کنند تا نظر سرمایه‌گذاران و سهام‌داران را جلب کنند. نکته‌ی مهم دیگر این است که علاوه بر گزارش مالی سونی، به تاریخ اعلام گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر شرکت‌های کپکام و اسکوئر انیکس هم نزدیک هستیم و به همین خاطر متحمل است که آن‌ها هم در رویداد State of Play جدید سونی نمایش‌هایی را در نظر گرفته باشند.

  • رویداد State of Play با محوریت بازی Deathloop فردا برگزار می‌شود

با این حال، با توجه به چیزی که سونی در بلاگ خود نوشته است، ترجیح می‌دهیم که در حال حاضر انتظارات خود را معقول نگه داریم. به هر حال State of Play همیشه مکانی بوده که سونی نمایش‌های کوچک‌تر خود را از طریق آن برگزار کرده است.

منبع: PlayStation Blog

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته قسمت جدید رویداد State of Play پلی‌استیشن برای این هفته برنامه‌ریزی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala