شرکت اپیک تمام تلاش خود را برای گسترش و بهبود فورتنایت انجام می‌دهد. حال این شرکت تصمیم گرفته تا با یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای بازی‌های ویدئویی همکاری کند. با اینکار این شرکت می‌تواند طرفداران رزیدنت اویل را به بازی خود ترغیب کند. مانند همان کاری که برای هیلو و گاد آو وار انجام داد و شخصیت‌های اصلی این دو بازی را به فورتنایت اضافه کرد.

  • تریلر حضور کریتوس در فورتنایت را اینجا مشاهده کنید

کریس و جیل تنها موارد اضافه شده به این بازی نیستند. بلکه علاوه بر این دو کاراکتر تعداد زیادی اکسسوری دیگر نیز به بازی اضافه شده که برای طرفداران رزیدنت اویل آشنا خواهند بود. به عنوان دو عضو جدید از گروه S.T.A.R.S هر کاراکتر دو استایل مختلف خواهد داشت. این دو استایل بر اساس شرایط مختلف این دو نفر در بازی‌هایشان است.

fortnite resident evil

برای کامل شدن ظاهر این کاراکترها شما می‌توانید Back Bling نیز بردارید. این مورد الگو گرفته از اتاق‌های امن و موارد Healing در بازی‌های رزیدنت اویل است. همینطور اینکه تعداد بسیاری Pick Axe به فورتنایت اضافه شده که بر اساس سلاح‌های سرد موجود در رزیدنت اویل است. تمام موارد موجود در این همکاری این‌ها هستند:

  • اسکین کریس ردفیلد به همراه استایل خاص Hound Wolf
  • اسکین جیل ولنتاین به همراه استایل خاص Raccoon City
  • گیاه سبز، آبی و قرمز به عنوان یک Back Bling
  • وجود Saving Keystrokes به عنوان یک Back Bling
  • Hotdogger Pickaxe
  • Stun Rod Pickaxe

اگر شما از طرفداران سر سخت رزیدنت اویل هستید می‌توانید همه این موارد را در یک باندل دریافت کنید. این باندل علاوه بر قیمت کمتر، شامل تعدادی مواد خاص دیگر نیز خواهد بود. از این موارد می‌توان به یک صفحه Loading خاص، شکلک جدید و Brolly Stroll که بر اساس دشمن اصلی این سری بازی یعنی شرکت Umbrella است، اشاره کرد.

جیل و کریس به بخش Legends فورتنایت اضافه خواهند شد. این بخش شامل قهرمان بازی‌های مختلف مثل هیلو، هورایزن و گاد آو وار است. حتی در این بخش مواردی از Rocket League نیز حضور دارد. این موارد پوشش‌هایی برای ماشین‌های مبارزه داخل بازی هستند.

در ادامه می‌توانید تیزر کوتاهی که برای حضور این دو شخصیت به فورتنایت ساخته شده است را ببینید.

منبع: Gamespot.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته کریس ردفیلد و جیل ولنتاین از رزیدنت اویل به فورتنایت آمدند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala