در مصاحبه‌ای که شیباتا با JP Games انجام داده، از او پرسیده شد که آیا برنامه‌ای برای بازسازی – یا حتی پورت – بازی‌های دیگر Fatal Frame (یا Project Zero، همان‌طور که در اروپا شناخته می‌شود) وجود دارد یا خیر. شیباتا گفت: «از آنجایی که این عنوان برای بیستمین سالگرد این سری آماده شده است، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای توسعه نسخه‌های بازسازی شده دیگر نداریم. با این حال، واکنش‌هایی که از همه دریافت کرده‌ایم فراتر از انتظارات ما بوده است، بنابراین من می‌خواهم این حرکت روبه‌جلو را در نظر بگیرم.»

با این حال، او اعتراف کرد که تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی ریمستر Fatal Frame: Maiden of the Black Water را به‌منظور زمینه‌سازی برای ساخت یک بازی جدید منتشر نکرده، اما امیدوار است  که این قسمت از این سری بازی ترسناک توسط بسیاری از گیمرها روی پلتفرم‌های مختلف تجربه شود.

Fatal Frame

در همین مصاحبه، ماکوتو شیباتا توضیح داده که چگونه نحوه‌ی کنترل بازی اصلی در کنسول Wii U در این نسخه‌ی ریمستر شده برای کنسول‌های نسل حاضر اصلاح و بهینه‌سازی شده است. او می‌گوید وقتی از کنسول سوییچ در حالت دستی استفاده می‌شود، بازیکنان می‌توانند از آن به‌عنوان Camera Obscura (تاریک‌خانه) در بازی استفاده کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند از قابلیت بازخورد لمسی (هپتیک فیدبک) و همچنین مکانیک چرخش‌نما (ژیرسکوپ) دو دسته‌ی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و نینتندو سوییچ استفاده کنند. قابلیت چرخش‌نما این دو دسته به شما اجازه می‌دهد که با حرکت دادن آهسته‌ی دسته، دوربین بازی را کنترل کنید.

اگر مشتاق هستید که بدانید آیا لباس‌های جدیدی برای شخصیت‌های اصلی در قالب بسته‌های الحاقی دیگر اضافه خواهد شد یا خیر، شیباتا گفته: «در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن بسته‌های الحاقی دیگر وجود ندارد. کتاب هنری دیجیتال بازی و لباس شخصیت‌های اصلی قسمت‌های قبل که همزمان با این نسخه عرضه خواهند شد، تنها بسته‌های الحاقی بازی خواهند بود.»

شیباتا در گذشته اعلام کرده بود که موفقیت بازسازی جدید Fatal Frame می‌تواند زمینه‌ساز ساخت دنباله‌ی آن شود. حال او چنین حرفی را برای ساخت بازسازی دیگر قسمت‌های این سری بازی ترسناک زده است.

بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water قرار است در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، استیم، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی فقط به‌صورت دیجیتال عرضه خواهد شد.

منبع: Gamesradar

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته کارگردان Fatal Frame از احتمال بازسازی دیگر قسمت‌های سری می‌گوید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala