گروه تیم نینجا در این مدت بازی‌های بسیاری را زیر نظر کوی تکمو ساخته است. از این موارد می‌توان به سری Ninja Gaiden و Nioh اشاره کرد. در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ تکمو اعلام کرد که فروش سری نیوه از مرز ۳ میلیون نسخه عبور کرده است. این بازی برای پلی استیشن ۴ و ۵ به همراه پی سی منتشر شد. برای مدت کوتاهی بازی Nioh: Complete Edition در فروشگاه اپیک رایگان شد. به طور کلی فرنچایز نیوه بیش از ۶ میلیون نسخه در دنیا فروش داشته است.

بازی Dynasty Warriors

بازی Dynasty Warriors 9 ساخته‌ی شرکت کویی تکمو بر اساس رمان‌های Romance of the Three Kingdoms.

افسانه سه برادر یا Romance of the Three Kingdoms از مواردی است که پتانسیل خوبی برای بازی سازی دارد. داستان‌های اساطیری ژاپنی سبک خاص و مهیجی داشته که طرفداران مخصوص خود را دارد. از طرفی سابقه تیم نینجا بسیار خوب است. پس اگر بتواند این داستان خوب را با گیم‌پلی خوب که در آن تجربه بسیار دارد مخلوط کند، ما شاهد یک بازی بی‌نظیر خواهیم بود. البته این شرکت باید تمام وقت خود را روی این پروژه بگذارد.

در گذشته ما شاهد بازی‌هایی بودیم که از روی این داستان ساخته شده بودند. این بازی‌ها همگی به سبک استراتژی بوده که با توجه به سابقه تیم نینجا بعید است یک بازی استراتژی بسازد.

اما یک پروژه دیگر برای تیم نینجا!

علاوه بر این بازی، تیم نینجا در حال کار روی بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin نیز هست. البته در این مورد با شرکت اسکوئر انیکس نیز همکاری داشته است. این یک مورد جدید در فرنجایز فاینال فانتزی است. همینطور اینکه شامل اکشی بیشتری نیز خواهد بود. در گذشته دو دمو از این بازی برای مدت محدود در دست کاربران قرار گرفت. این دمو به آن‌ها اجازه می‌داد تا بخش‌های خاصی از بازی را بگردند.

بازی افسانه سه برادر

تصویری از این بازی بر اساس دنیای فاینال فانتزی

در این بازی جدید تعدادی از کاراکترهای اصیل مثل Garland و Princess Sarah نیز حضور خواهد داشت. فرنچایز فاینال فانتزی از موارد بسیار طولانی دنیای بازی‌های ویدئویی هستند. حال ما شاهد یک داستان جانبی از آن نیز هستیم. تلاش سازندگان برای زنده نگه داشتن این فرنچایز واقعاً ستودنی است.

منبع: Siliconera.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سازندگان نینجا گایدن یک بازی بر اساس افسانه‌ی سه برادر خواهند ساخت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala