به‌تازگی، کپ‌کام عنوان Street Fighter 4: Champion Edition را با شخصیت‌ها و قابلیت‌های جدید برای سیستم عامل IOS عرضه کرده است. به‌صورت کلی، Street Fighter 4: Champion Edition شامل ۲۵ شخصیت قابل بازی می‌شود که سه نفر از آن‌ها یعنی Poison ،Ibuki و Dudley، برای این نسخه کاملاً جدید هستند. همچنین قرار است که طی […]

Street Fighter 4: Champion Edition برروی IOS منتشر شد

به‌تازگی، کپ‌کام عنوان Street Fighter 4: Champion Edition را با شخصیت‌ها و قابلیت‌های جدید برای سیستم عامل IOS عرضه کرده است.

به‌صورت کلی، Street Fighter 4: Champion Edition شامل ۲۵ شخصیت قابل بازی می‌شود که سه نفر از آن‌ها یعنی Poison ،Ibuki و Dudley، برای این نسخه کاملاً جدید هستند. همچنین قرار است که طی ماه‌های آتی، بیش از شش شخصیت جدید از طریق به‌روزرسانی‌های رایگانی به این بازی اضافه شوند. با این حال، هنوز معرفی نشده‌اند و جزئیات دقیقی از آن‌ها در دست نداریم.

Street Fighter 4: Champion Edition طبیعتاً از کنترل‌ و دکمه‌های لمسی بهره می‌برید و می‌توانید با آن‌ها، حرکات ویژه، ترکیبی و نهایی را را اجرا کنید، اما با این وجود، از کنترلر MFI نیز در هر دو بخشِ چند نفره و تک‌نفره پشتیبانی می‌کند.

بخش تک‌نفره‌ی SF4: Champion Edition، دارای ۴ درجه‌ی سختی مختلف، بخش آموزشی و همچنین حالت Arcade برای بازیکنان تازه‌کار و ساده‌تر است. بخش چند نفره‌ی این عنوان نیز این اجازه را به بازیکنان می‌دهد که از طریق وای-فای، به‌صورت تک به تک با هم رقابت کنند.

Street Fighter 4: Champions با قیمت ۴٫۹۹ دلار برروی App Store در دسترس قرار دارد و از IOS 10.0 یا بالاتر پشتیبانی می‌کند. در ضمن، اگر مایل به تجربه‌ی Street Fighter 4 برروی پلتفرم‌های دیگری هستید، می‌توانید یکی از نسخه‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ۳DS آن را تهیه کنید. در آخر شما را به تماشای تصاویری از نسخه‌ی IOS این عنوان دعوت می‌کنیم:

منبع متن: gamefa