باندای نامکو از تاخیر عنوان Ni no Kuni ۲: Revenant Kingdom تا ژانویه‌ی ۲۰۱۸ خبر داده است. Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom که قرار بود در نوامبر ۲۰۱۷ عرضه شود، حال انتشار آن به ۱۹ ژانویه‌ی ۲۰۱۸ (۲۹ دی) موکول شده است. همچنین لازم به ذکر است که ژاپن نیز شامل این تاخیر می‌شود […]

Ni no Kuni ۲: Revenant Kingdom تا ژانویه‌ی ۲۰۱۸ تاخیر خورد

باندای نامکو از تاخیر عنوان Ni no Kuni ۲: Revenant Kingdom تا ژانویه‌ی ۲۰۱۸ خبر داده است.

Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom که قرار بود در نوامبر ۲۰۱۷ عرضه شود، حال انتشار آن به ۱۹ ژانویه‌ی ۲۰۱۸ (۲۹ دی) موکول شده است. همچنین لازم به ذکر است که ژاپن نیز شامل این تاخیر می‌شود و هر دو نسخه‌ی غربی و ژاپنی بازی، همزمان در تاریخ جدید عرضه می‌گردند.

مدیر شرکت Level-5 و کارگردان Ni no Kuni 2 یعنی آکیهیرو هینو (Akihiro Hino)، طی مطلبی درباره‌ی تاخیر بازی جدید خود گفته است:

ما به این نتیجه رسیده‌ایم که زمان بیشتری جهت توسعه‌ی کامل Ni no Kuni 2 برای طرفدارانمان نیاز است. من صمیمانه از کسانی که مشتاق و منتظر انتشار این بازی بوده‌اند، عذر خواهی می‌کنم. لطفاً به ما اطمینان داشته باشید. ما به تلاش برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی عمیق و رضایت بخش برای طرفداران مشتاقمان ادامه می‌دهیم.

علاوه بر این، ویدئویی از آکیهیرو هینو منتشر شده که در آن، وی دلایل تاخیر این بازی را بیشتر توضیح داده است. هینو همچنین راجع به مصاحبه‌ی خود در E3 2017 و صحبت‌هایش درباره‌ی محتویات چند نفره‌ی Ni no Kuni 2 شفاف‌سازی کرده است. وی گفته که سوال را به اشتباه متوجه شده و در واقع روی صحبتش با رونمایی‌های آنلاین از رویدادهای داخل بازی بوده است. بنا بر این، این بازی از بخش چند نفره بهره نمی‌برد و تمرکز سازنده‌ی آن یعنی Level-5، برروی بخش تک‌نفره است.

منبع متن: gamefa