تاریخ عرضه بازی Gran Turismo Sport مشخص گشت

بازی Gran Turismo Sport که اولین بازی این سری برای کنسول PS4 خواهد بود، طبق اعلام شرکت سونی ‌در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت Gamespot سونی اخیرا گفته بود که این عنوان مسابقه‌ای در پاییز امسال منتشر خواهد شد اما این اولین باری است که ما تاریخ دقیقی برای انتشار بازی از زمان تاخیرخوردن آن در سال 2016 داریم. اعلام تاریخ امروز مبنی بر به اتمام رسیدن مرحله بتا توسعه طولانی بازی است که اوایل این هفته تمام گشت. این آخرین باری نیست که شما خبری از این بازی می‌شنوید، سونی اعلام کرده است که به زودی اطلاعات دقیق و کاملی از اتومبیل‌ها و قطعات موسیقی بازی منتشر خواهد کرد. در پایین می‌توانید باکس آرت بازی را مشاهده کنید.

 سونی همچنین اعلام کرد که این بازی در کنسول PS4 Pro برروی 4K و 60 FPS اجرا خواهد شد و همچنین از HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این بازی که به صورت انحصاری برروی PS4 عرضه می‌گردد، از PS VR نیز پشتیبانی می‌کند اما حالت داینامیک زمانی و آب و هوایی نخواهد داشت. این تصمیم مبنی بر حذف این 2 قابلیت که بسیار برای این بازی قابل اهمیت است، به دلیل بالا بردن فریم ریت و کیفیت تصویر است. بازیکنان قادر خواهند بود تا زمان و آب وهوای دلخواه خود را قبل از آغاز مسابقه انتخاب کنند.

نسخه قبلی ای بازی با نام Gran Turismo 6 در سال 2013 برروی PS3 عرضه شد.

دانلود با کیفیت SDدانلود با کیفیتHD 

منبع متن: pardisgame