آی او-اینتراکتیو (Io-Interactive) در حال توسعه‌ی آپدیت جدیدی با عنوان ۱٫۱۲٫۱ برای عنوان Hitman است که در طول ماه جولای منتشر خواهد شد. حال شرکت سازنده، جزئیات این  آپدیت را مشخص کرده است. حجم این آپدیت برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی برابر با ۱٫۲ گیگابایت و برای نسخه‌ی ایکس‌باکس وان برابر ۹۵۰ مگابایت خواهد بود، اما […]

آپدیت جدید Hitman در راه است | تغییر در درجه‌ی سختی Professional

آی او-اینتراکتیو (Io-Interactive) در حال توسعه‌ی آپدیت جدیدی با عنوان ۱٫۱۲٫۱ برای عنوان Hitman است که در طول ماه جولای منتشر خواهد شد. حال شرکت سازنده، جزئیات این  آپدیت را مشخص کرده است.

حجم این آپدیت برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی برابر با ۱٫۲ گیگابایت و برای نسخه‌ی ایکس‌باکس وان برابر ۹۵۰ مگابایت خواهد بود، اما حجم نسخه‌ی پلی‌استیشن آن بسیار کم‌تر از دو پلتفرم دیگر و معادل ۵۵۰ مگابایت خواهد بود. بعد از انتشار آپدیت قبلی Hitman بود که کاربران نسخه‌ی ایکس‌باکس وان گزارشاتی مبنی بر طولانی شدن صفحات بارگذاری دادند. حال با انتشار آپدیت ماه جولای، زمان بارگذاری به حالت اول باز خواهد گشت. همچنین این آپدیت تغییراتی را در سیستم مبارزات بازی اعمال خواهد کرد و آن‌ها را لذت‌بخش‌تر و متعادل‌تر خواهد کرد، اما مهم‌ترین تغییری که آپدیت ۱٫۱۲٫۱ ایجاد می‌کند، اعمال تغییراتی در معیاربندی درجه‌ی سختی Professional برای کاربران است. این تغییر باعث می‌شود تا کاربرانی که دارای Mastery Level بالای ۵ هستند، به درجه سختی Professional دسترسی داشته باشند. در حالی که این درجه سختی در آپدیت قبلی به بازی اضافه شده بود و تنها به کاربرانی که  Mastery Level بالای ۲۰ داشته‌اند، امکان استفاده از Professional را می‌داد، حالا کاربرانی که سطحی بین ۵ تا ۱۹ دارند، به‌طور خودکار به این درجه سختی دسترسی خواهند داشت. به جز این مورد، تغییر دیگری در این درجه سختی اعمال نخواهد شد. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی ویژگی‌های درجه‌ی سختی Professional، به این‌جا مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای مشاهده‌ی کامل تغییراتی که آپدیت ماه جولای در بازی ایجاد می‌کند، به این لینک مراجعه کنید.

عنوان Hitman هم‌اکنون برای کاربران پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. لازم به ذکر است که چندی پیش خبری مبنی بر قطع همکاری استودیوی آی او اینتراکتیو با اسکوار انیکس  (Square Enix) منتشر شد که طرفداران عنوان Hitman را بسیار نگران کرد، اما انتشار بیانیه‌ی اسکوار انیکس مبنی بر حفظ امتیاز ساخت این عنوان، تا حدودی خیال طرفداران را راحت کرد.

منبع متن: gamefa