تا آغاز گیمزکام ۲۰۱۷ حدود یک ماه، زمان باقی مانده است و از همین رو شرکت مایکروسافت از برنامه‌های خود برای این رویداد بزرگ، پرده‌ برداشته است. برنامه‌های مایکروسافت شامل نمایش زنده، Fanfest و البته قرار گرفتن نسخه‌ی آزمایشی ایکس باکس وان ایکس در اختیار عموم، می‌شود. مایکروسافت در بیانیه‌ای از جزئیات برنامه‌اش برای گیمزکام ۲۰۱۷ […]

Xbox One X در گیمزکام ۲۰۱۷ قابل استفاده خواهد بود

تا آغاز گیمزکام ۲۰۱۷ حدود یک ماه، زمان باقی مانده است و از همین رو شرکت مایکروسافت از برنامه‌های خود برای این رویداد بزرگ، پرده‌ برداشته است. برنامه‌های مایکروسافت شامل نمایش زنده، Fanfest و البته قرار گرفتن نسخه‌ی آزمایشی ایکس باکس وان ایکس در اختیار عموم، می‌شود.

مایکروسافت در بیانیه‌ای از جزئیات برنامه‌اش برای گیمزکام ۲۰۱۷ سخن به میان آورد. طبق این بیانیه، نمایش زنده‌ی این شرکت در تاریخ ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) و از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، آغاز می‌شود که شامل اخبار بازی‌ها، مصاحبه با سازندگان و ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی نسخه‌ی جدید ایکس باکس وان می‌شود. ضمنا مایکروسافت اظهار داشته است که این نمایش شامل غافل‌گیری‌هایی نیز خواهد بود.

یک شب بعد از نمایش زنده، مایکروسافت برنامه‌ی دیگری به مناسبت سالگرد بیست‌سالگی سری Age of Empires خواهد داشت که شامل مصاحبه با سازندگان نسخه‌ی Definitive Edition بازی و نمایش تریلری از آن می‌شود. این عنوان ریمستر نسخه‌ی اوریجینال این سری به حساب می‌آید. همچنین مایکروسافت تاکید کرده است که اخبار بسیار جذابی برای طرفداران در راه است.

علاوه بر موارد بالا، مایکروسافت قصد برگزاری یک Fanfest را دارد تا طرفداران بتوانند بازی‌های مورد انتظار خود را در این قسمت تجربه کنند. Fanfest مایکروسافت در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) شروع به فعالیت خواهد کرد. مایکروسافت، اطلاعات تکمیلی درباره‌ی عناوین قابل استفاده در این فستیوال را به زمان دیگری موکول کرده است. در نهایت علاقه‌مندان می‌توانند برای اولین بار، کنترلر کنسول جدید این شرکت را در دست بگیرند و به تجربه‌ی عناوین مختلف بپردازند. علاوه بر این مایکروسافت در نظر دارد، تعدادی از عناوینی را که در سال آینده برای کنسول ایکس باکس وان عرضه می‌شوند، معرفی کند.

ایکس باکس وان ایکس در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) و با قیمت ۵۰۰ دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa