شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) اولین به‌روزرسانی بزرگ عنوان Gundam Versus را در ژاپن منتشر کرده است. این به‌روزرسانی ویژگی‌های زیر را به این عنوان اضافه می‌کند. بخش Ranked Match Ranked Match بخش مبارزه‌ای بوده که در آن شما مهارت‌های خود را در مقابل بازیکنانی که رده‌بندی آن‌ها به شما نزدیک است، امتحان خواهید کرد. […]

اولین به‌روزرسانی بزرگ Gundam Versus منتشر شد

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) اولین به‌روزرسانی بزرگ عنوان Gundam Versus را در ژاپن منتشر کرده است.

این به‌روزرسانی ویژگی‌های زیر را به این عنوان اضافه می‌کند.

بخش Ranked Match

Ranked Match بخش مبارزه‌ای بوده که در آن شما مهارت‌های خود را در مقابل بازیکنانی که رده‌بندی آن‌ها به شما نزدیک است، امتحان خواهید کرد. بازیکنان می‌توانند با برآورده کردن شرایط خاصی در مسابقات Ranked شرکت کنند. این عنوان از دو نوع مبارزه Ranked برخوردار بوده که در هر دوی آنان، مبارزات به صورت دو به دو اتفاق خواهند افتاد. در بخش Team Hold، در کنار یکی از دوستان خود به رقابت با دو هوش مصنوعی خواهید پرداخت. در حالی که در بخش Team Shuffle، چهار بازیکن به صورت خودکار در یک مسابقه روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

بخش Ultimate Battle

Ultimate Battle یک بخش مبارزه‌ای بقا بوده، که در آن شما باید موج‌های از دشمنان را یکی پس از دیگری شکست دهید. یک حالت Boss Survival جدیدی به این بخش اضافه شده، که تمامی باس‌ها از جمله MA-05 Bigro در آن حاضر خواهند بود. حالت Extra Battle که در این بخش اتفاق افتاده، به بازیکنان اجازه داده تا همزمان به صورت ۶ شکارچی باس، به نبرد با باس‌ها بپردازند. شما می‌توانید بخش Boss Survival را به صورت تکی یا با همراهی یک بازیکن دیگر انجام دهید.

علاوه بر آن، Extra Battleهایی که در درجات سختی «آسان»، «عادی» و «دشوار» اتفاق افتاده، به‌روزرسانی خواهند شد. در این بخش Special Extra Battleهایی نیز پدیدار می‌شوند، که بازیکنان می‌توانند به واسطه آن‌ها «لباس‌های متحرک» جدیدی که قرار است در آینده به صورت محتویات پولی عرضه شوند را، به صورت رایگان تجربه کنند. این Special Extra Battleها که به شما اجازه تجربه «لباس‌های متحرک» جدید را می‌دهند، تنها در مدت زمان محدودی قابل بازی خواهند بود.

بخش Trial Battle

Trial Battle بخش تک نفره‌ای بوده که در آن بازیکنان باید برای انجام ماموریت‌های خاصی، با هوش مصنوعی مبارزه کنند. تعدادی از ماموریت‌های موجود در این بخش در آینده با محتویات جدید به‌روزرسانی خواهند شد. در ماموریت‌های جدید این بخش، «لباس‌های متحرکی» که قرار است به صورت محتویات پولی منتشر شوند، به عنوان دشمن پدیدار خواهند شد.

نسخه ژاپنی عنوان Gundam Versus هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ قابل دسترسی است. نسخه‌های غربی این عنوان قرار است در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) در آمریکای شمالی و اروپا منتشر شود.

منبع متن: gamefa