به تازگی آرون گرینبرگ (Aron Greenberg)، مدیر بازاریابی ایکس‌ باکس، اعلام کرده است که آپدیت ۴K برای عناوین مختلف به صورت رایگان در دسترس کاربران کنسول ایکس باکس وان ایکس قرار خواهد گرفت.   کنسول جدید مایکروسافت برای انتشار در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده و البته قرار است در گیمزکام ۲۰۱۷ قابل‌استفاده باشد، اما یکی […]

آپدیت ۴K بازی‌ها به صورت رایگان برای Xbox One X عرضه خواهند شد

به تازگی آرون گرینبرگ (Aron Greenberg)، مدیر بازاریابی ایکس‌ باکس، اعلام کرده است که آپدیت ۴K برای عناوین مختلف به صورت رایگان در دسترس کاربران کنسول ایکس باکس وان ایکس قرار خواهد گرفت.

 

کنسول جدید مایکروسافت برای انتشار در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده و البته قرار است در گیمزکام ۲۰۱۷ قابل‌استفاده باشد، اما یکی از سوالاتی که ذهن هواداران را مشغول به خود کرده، این است که آیا لازم به پرداخت هزینه برای این آپدیت‌ها خواهد بود یا خیر. مدیر بازاریابی ایکس باکس به صراحت در توییتر خود اعلام کرده است، این بسته‌ها رایگان خواهند بود. وی در جواب طرفداری که درباره‌ی این موضوع از او سوال کرده بود، پاسخ داد:

بله. هر عنوانی که شامل آپدیت ۴K شود، به صورت رایگان در دسترس دارندگان قرار خواهد گرفت.

هنوز به طور کامل مشخص نیست که آیا سازندگان بازی‌های قدیمی، عهده‌دار انجام آپدیت‌های ۴K برای عناوین خود خواهند بود و یا خود مایکروسافت، این کار را انجام خواهد داد. به همین دلیل، نیاز است تا مایکروسافت، توضیحاتی درباره‌ی این موضوع ارائه دهد. در طول مراسم E3 2017 مایکروسافت، لیست عناوینی را که آپدیت ۴K دریافت خواهند کرد، به انتشار رساند. در ضمن استودیوی ۳۴۳ نیز به تازگی تایید کرده است که عنوان Halo 5 برای پشتیبانی از رزولوشن ۴K بزودی آپدیت دریافت خواهد کرد.

ایکس باکس وان ایکس در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) و با قیمت ۵۰۰ دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.

ایکس باکس وان ایکس در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) و با قیمت ۵۰۰ دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa