کپ‌کام از لغو پنل Street Fighter 5 برای رویداد EVO خبر داده است. EVO رویدادی بسیار هیجان‌انگیز برای طرفداران عناوین مبارزه‌ای است؛ زیرا به واسطه‌ی این رویداد، برخی از بازیکنان مورد علاقه‌ی خود را در حال رقابت با یکدیگر مشاهده می‌کنند و همچنین با بعضی از عناوین مبارزه‌ای جدید آشنا می‌شوند. یکی از بازی‌های معروف […]

پنل Street Fighter 5 در رویداد EVO لغو شد؛ همچنان منتظر اخبار خوبی باشید

کپ‌کام از لغو پنل Street Fighter 5 برای رویداد EVO خبر داده است.

EVO رویدادی بسیار هیجان‌انگیز برای طرفداران عناوین مبارزه‌ای است؛ زیرا به واسطه‌ی این رویداد، برخی از بازیکنان مورد علاقه‌ی خود را در حال رقابت با یکدیگر مشاهده می‌کنند و همچنین با بعضی از عناوین مبارزه‌ای جدید آشنا می‌شوند. یکی از بازی‌های معروف این سبک یعنی Street Fighter 5 نیز قرار بود پنلی در EVO داشته باشد، اما کپ‌کام خبر از لغو آن داده است.

کپ‌کام طی پست جدید توئیتر خود، لغو پنل EVO عنوان Street Fighter 5 را اعلام کرده است، ولی با این حال، در همان پست نیز به این موضوع اشاره داشته که “چندین” خبر از Street Fighter 5 در هفته‌ی جاری به اشتراک گذاشته می‌شوند. تغییر لوگوی Street Fighter در توئیتر و فیسبوک و اشاره‌ی Yoshinori Ono به اخبار جدید مرتبط با این بازی، نوید خبری بزرگ از Street Fighter 5 را می‌دهند. پس باید کمی بیشتر صبر کنیم تا از اتفاقات خوبی برای این عنوان آگاهی یابیم.

EVO 2017 در ۱۴ جولای (۲۳ تیر) برگزار می‌گردد و تا ۱۶ جولای (۲۵ تیر) ادامه می‌یابد. با وجود لغو پنل Street Fighter 5، عنوان Capcom vs. Infinite در این رویداد نمایش داده می‌شود و Yoshinori Ono نیز در پنل کپ‌کام حضور پیدا می‌کند.

منبع متن: gamefa