شرکت Blizzard اعلام کرده ‌است که بروزرسانی جدیدی در راه سرورهای Public Test بازی Overwatch است و به زودی در این سرور، پیاده‌ خواهد شد که به کاربران رایانه‌های شخصی این امکان را می‌دهد تا زودتر از سایرین، تغییرات اعمال شده در بازی را مشاهد کنند. مهم‌ترین تغییری که این بروزرسانی در بازی ایجاد می‌کند، مربوط به توانایی […]

بروزرسانی جدید Overwatch در راه سرورهای Public Test | تغییراتی جدید در شخصیت Zayra و سایر شخصیت‌ها

شرکت Blizzard اعلام کرده ‌است که بروزرسانی جدیدی در راه سرورهای Public Test بازی Overwatch است و به زودی در این سرور، پیاده‌ خواهد شد که به کاربران رایانه‌های شخصی این امکان را می‌دهد تا زودتر از سایرین، تغییرات اعمال شده در بازی را مشاهد کنند.

مهم‌ترین تغییری که این بروزرسانی در بازی ایجاد می‌کند، مربوط به توانایی “Graviton Surge” در شخصیت Zayra است. این توانایی که باعث ایجاد یک سیاه‌چاله در کنار رقبا و کشیده شدن آن‌ها به داخل سیاه‌چاله می‌شود، حالا و بعد از بروزرسانی، تمام توانایی‌های حرکتی را از بازیکنانی که در مجاورت این سیاه‌چاله قرار دارند، می‌گیرد تا به مخوف‌تر شدن این توانایی بیافزاید. با این تغییر توانایی مخصوص شخصیت Zayra به تله‌های شخصیت Junkrat شباهت زیادی پیدا خواهد کرد.

Doomfist، جدیدترین کاراکتر بازی هم دچار تغییرات مفیدی خواهد شد. بعد از انجام بروزرسانی، آیکونی در صفحه‌ی نمایش، دیده خواهد شد که میزان آسیب (Damage) حاصل از توانایی “Seismic Slam” او را به نمایش خواهد گذاشت.

سایر کاراکترها هم شامل تغییرات جزئی خواهند شد. توانایی “Flashbang” شخصیت McCree باعث کاهش سرعت بازیکنان رقیب می‌شود؛ سرعت چرخش چکش  Reinhardt هم به میزان ۱۰% افزایش خواهد یافت و توانایی “Charge” همین شخصیت در صورت تکرار دوباره‌، به هر دو بازیکن آسیب نخواهند رساند.

این تغییرات احتمالا از حالا و به صورت آزمایشی در سرورهای Public Test اعمال شده‌اند. هنوز زمان رسمی عرضه‌ی این بروزرسانی اعلام نشده است. در آخرین خبر منتشر شده از بازی، شاهد معرفی و عرضه‌ی کاراکتر جدیدی به نام Doomfist برای بازی Overwatch بودیم.

این بازی در تاریخ ۲۴ مه سال ۲۰۱۶ به انتشار رسیده است و از آن به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های آنلاین چند سال اخیر، نام برده می‌شود. این بازی هم‌اکنون برای سه پلتفرم پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa