طبق گفته‌ی جف کاپلان (Jeff Kaplan)، طراح ارشد بازی Overwatch، بزودی سیستم جدیدی برای مجازات بازیکنان خاطی در بازی گنجانده خواهد شد. شرکت Blizzard مدتی است که به دنبال تجدیدنظر در سیستم مجازات فعلی بازی Overwatch است. باید قبول کرد که هیچکس افرادی را که بی هیچ دلیلی و به صورت ناگهانی بازی را ترک […]

بزودی اطلاعات جدیدی از سیستم مجازات بازی Overwatch منتشر خواهد شد

طبق گفته‌ی جف کاپلان (Jeff Kaplan)، طراح ارشد بازی Overwatch، بزودی سیستم جدیدی برای مجازات بازیکنان خاطی در بازی گنجانده خواهد شد.

شرکت Blizzard مدتی است که به دنبال تجدیدنظر در سیستم مجازات فعلی بازی Overwatch است. باید قبول کرد که هیچکس افرادی را که بی هیچ دلیلی و به صورت ناگهانی بازی را ترک می‌کنند، دوست ندارد. از طرفی، افرادی هم وجود دارند که به دلایل قانع‌کننده، مجبور به ترک بازی هستند. مجازات تمام کسانی که بازی را ترک می‌کنند، می‌تواند مانند یک شمشیر دو لبه عمل کند؛ چراکه جدا از مزایای این کار، به ناحق افرادی را که نیاز ضروری به ترک بازی دارند هم مجازات می‌کند.

در فروم رسمی بازی Overwatch، جف کاپلان، طراح ارشد بازی، پستی را به اشترک گذاشت و اعلام کرد که به زودی سیستم مجازات بازی، بروزرسانی خواهد شد. وی در مورد تغییرات و محتویاتی که این بروزرسانی دربرخواهد داشت، سخنی به میان نیاورده است، اما با اطمینان می‌توان اظهار داشت که معرفی این سیستم مجازات جدید، قریب‌الوقوع است.

اعمال سیستم مجازات در بازی‌های آنلاینی چون Overwatch اصلا مورد عجیبی نیست. هیچ‌چیز بدتر از فردی نیست که مسابقات بازی را به صورت ناگهانی ترک کند؛ به خصوص در مسابقات مهم و تعیین کننده‌ای چون “Ranked Match”. سیستم مجازات فعلی، تمام کسانی را که بازی را در حین انجام مسابقات ترک کنند، با کاهش امتیاز تجربه (XP) و وقفه در پیدا کردن مسابقه (Matchmaking) روبه‌رو می‌کند که مجازات کاملا مناسبی برای کسانی است که بی دلیل مسابقات را ترک می‌کنند.

در آخرین خبر منتشر شده از بازی، شاهد عرضه‌ی یک بروزرسانی جدید برای بازی در سرورهای ‌Public Test و معرفی و عرضه‌ی کاراکتر جدیدی به نام Doomfist برای بازی بودیم.

این بازی در تاریخ ۲۴ مه سال ۲۰۱۶ به انتشار رسیده است و از آن به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های آنلاین چند سال اخیر، نام برده می‌شود. این بازی هم‌اکنون برای سه پلتفرم پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa