بازی کنا در ۳۰ شهریور برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی سونی عرضه شد. همینطور اینکه این بازی در فروشگاه اپیک برای کامپیوترها نیز قرار گرفت. این بازی توانست نظر منتقدان را به خود جلب کرده و امتیاز ۸۳ را از سایت متاکریتیک دریافت کند.

kena bridge of spirits

داستان کنا در مورد شخصیتی به نام کنا بوده که سعی می‌کند تا به افرادی که میان دنیای افراد زنده و مرده گیر کرده‌اند، کمک کند. او وارد یک روستای متروک شده و یک همراه به نام رات (Rot) پیدا می‌کند. او در میانه راه خود با روحی روبرو می‌شود که عامل مشکلات این پیش آمده در دنیای این بازی است.

کنا

بازی کنا به خاطر سبک متفاوت و طراحی جالبی که داشت در زمان معرفی نظر رسانه را به خود جلب کرد.

به طور کلی انیمیشن خاص این بازی به همراه گیم‌پلی ساده آن باعث شد تا طرفداران زیادی پیدا کند. یکی دیگر از نکات مثبت این بازی جلوه‌های بصری بسیار زیبای آن بود که توجه همه را به خود جلب کرد. می‌توان گفت که این بازی یکی از خاص‌ترین موارد سال ۲۰۲۱ بوده و توانست در مراسم گیم اواردز کاندید تعدادی جایزه بشود.

  • نامزدهای گیم اواردز سال ۲۰۲۱ اعلام شدند. 

وجود نسخه فیزیکی برای فروش یک بازی الزامی نیست. حتی مدل‌های مختلفی از کنسول‌های نسل ۹ دارای درایو نوری نیستند. با اینحال بسیاری از افراد علاقه به ساخت کلکسیون داشته و می‌خواهند نسخه فیزیکی یک بازی را بگیرند. یکی از نکات مهم در مورد نسخه فیزیکی وجود دیتای بازی روی دیسک و عدم نیاز به دانلود آن است. همینطور اینکه به نظر شخصی من اصالت بازی‌های ویدئویی در وجود دیسک‌ها است و حس خاصی به کاربر القا می‌کنند. مخصوصاً اینکه در بسیاری از بازی‌ها برای طراحی جعبه زحمت زیادی کشیده شده و آرت کاور به شدت زیبایی دارند.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته نسخه‌ی دیسکی بازی Kena: Bridge of Spirits برای پلی‌استیشن عرضه شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala