به علت سبک خاصی که پوکمون گو دارد نمی‌تواند مانند فورتنایت میزبان یک کنسرت مجازی باشد. به همین علت این همکاری بیشتر به حالت موسیقی پس زمینه و مواردی از این قبیل است.

اد شیرن پوکیمان گو

شخصیت اد شیرن به اینگونه به شما در بازی نمایش داده خواهد شد.

این رویداد امروز ۱ آذر (۲۲ نوامبر) آغاز خواهد شد و تا ۹ آذر (۳۰ نوامبر) نیز ادامه خواهد داشت. شما می‌توانید اجراهای اد شیرن که قبلاً ضبط شده‌اند را در این بازی مشاهده کنید. تا الان ۶ آهنگ اعلام شده که قرار است اجرا بشود. این موارد عبارت‌اند از:

  • Perfect
  • Bad Habits
  • Overpass Graffiti
  • Thinking Out Loud
  • First Times
  • Shivers

آهنگ Overpass Graffiti در حوالی عصر برای کاربران در حال بازی نیز اجرا خواهد شد. نیانتیک (Niantic) شرکت سازنده پوکمون گو در یک پست بلاگ نوشت:

اد شیرن از زمانی که مجموعه پوکمون را بازی کرده یک شخصیت آبدوست را انتخاب کرده است. به همین علت رویداد ما جدید نیز بسیار زمینه‌ی آبی با شخصیت‌های آبدوست خواهد داشت.

در آخر هم قرار است در این رویداد یک جعبه رایگان از موارد داخل بازی به بازیکنان هدیه داده شود. در این جعبه تعدادی برچسب، یک هودی برای کرکتر شما در پوکمون گو و مواردی دیگر وجود دارند. شما با وارد کردن کد: VVM87WGMMUZHTB8X در سایت نیانتیک هدایا را دریافت کنید. دقت کنید که این کد را در بازه زمانی رویداد وارد کنید.

اد شیرن پوکیمان گو

گیم‌پلی بسیار متفاوت این بازی باعث شد تا طرفداران بسیاری در سطح جهان پیدا کند.

در این مدت رویدادهای بسیاری در بازی‌های مختلف وجود داشتند. حتی برخی از خوانندگان مثل آریانا گرانده یک کنسرت مجازی در فورتنایت برگزار کردند که به نوبه خود بسیار جالب بود. با اینحال این موارد به نوعی یک حقه تبلیغاتی بوده تا بازی را دوباره به سر زبان‌ها بیاورد. مدتی هست که از پوکمون گو خبر خاصی نیست با اینکه در زمان عرضه به شدت مشهور و پر طرفدارن بود.

پوکمون گو یک بازی متفاوت بود که در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم گوشی‌های همراه عرضه شد. این بازی با تلفیقی از دنیای واقعی و دنیای مجازی افراد را مجبور کرد تا از خانه به بیرون رفته و به دنبال پوکمون خود بگردند. سبک متفاوت به همراه گیم‌پلی جالب این بازی باعث شد تا نه تنها نامزد جوایز بسیاری شود بلکه بتواند طرفداران بسیاری پیدا کند. البته پوکمون گو دردسرهای زیادی نیز ایجاد کرد ولی با اینحال زمینه ساز یک سبک جدید در بازی‌های ویدئویی بود.

منبع: Eurogamer.net

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته خواننده مشهور اد شیرن به بازی پوکمون گو می‌آید! اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala